В
Все
Б
Биология
Б
Беларуская мова
У
Українська мова
А
Алгебра
Р
Русский язык
О
ОБЖ
И
История
Ф
Физика
Қ
Қазақ тiлi
О
Окружающий мир
Э
Экономика
Н
Немецкий язык
Х
Химия
П
Право
П
Психология
Д
Другие предметы
Л
Литература
Г
География
Ф
Французский язык
М
Математика
М
Музыка
А
Английский язык
М
МХК
У
Українська література
И
Информатика
О
Обществознание
Г
Геометрия
vitlikkushnirp08qv4
vitlikkushnirp08qv4
15.09.2020 10:03 •  Литература

по вопросам по рассказу " Уроки французского" 1. Как вы думаете, почему мальчик не убежал к матери в деревню? Что двигало им: жажда знаний или желание выделиться, страх или чувство долга?
2. Почему герой никому не сказал о том, что кто-то таскает у него хлеб и картошку? Почему он «заставил себя смириться и с этим»?
3.Почему герой начал играть в «чику»?
4.Кто из ребят был заводилой в игре?
5.Найдите портрет Вадика, сравните его с портретом главного героя.
6. Для чего играет в «чику» Вадик? Как относятся к игре Вадик и главный герой?
7. Почему Вадик и Птаха избили героя?
8.Каким было после этого состояние героя?
9.Почему, уже поднявшись на гору, герой крикнул что было мочи: «Переверну-у-ул!»? Что он хотел этим доказать?
10.Прочитайте разговор Лидии Михайловны и героя рассказа после уроков. Обратите внимание на их портреты. Почему, по-вашему, эти описания автор поставил рядом? Как называется этот прием? Чего добивается писатель?
11.Как вы думаете, почему именно главного героя рассказа выбрала Лидия Михайловна для отдельных занятий? Случайно ли это? Как сама учительница объясняет это своему ученику?
12.Что почувствовал главный герой, когда догадался, кто прислал ему посылку?
13.Почему Лидия Михайловна решилась на игру в «замеряшки» со своим учеником? Как вы расцениваете этот поступок? Что выдавало ее во время игры?
14.Когда, по-вашему, герой рассказа понял истинный смысл игры, которую затеяла учительница?

Показать ответ
Ответ:
shopniceLol
shopniceLol
06.08.2020 15:08

Русский военачальник, генерал от кавалерии, войсковой атаман Дона, деятель Белого движения

Рамантызм – надзвычай важны этап у развіцці культуры, гэта сапраўдная рэвалюцыя ў мастацтве, не толькі ў літаратуры. рамантыкі падпарадкавалі сабе тэатр, жывапіс, музыку, філасофію, многія гуманітарныя навукі. а ў літаратуры тэмп развіцця надзвычай паскорыўся, новыя плыні і напрамкі ўзнікалі і развіваліся нават за месяцы. як ні ў адну іншую эпоху, літаратура рамантызму звязана з філасофіяй. рамантыкі сцвярджалі веру ў панаванне духоўнага пачатку ў жыцці, падпарадкаванне матэрыі духу. адным з выдатных пісьменнікаў-рамантыкаў быў ян баршчэўскі. вяршыняй творчасці пісьменніка стала кніга "шляхціц завальня, або беларусь у фантастычных апавяданнях". яна складаецца з чатырнаццаці апавяданняў міфалагічна-фальклорнага зместу, сюжэты якіх аповеды падарожнікаў у доме шляхціца завальні падчас доўгіх зімовых вечароў. усе апавяданні глыбока павучальныя і ў той жа час займальныя. найбольш цікавыя апавяданні "плачка" і "сын буры". "плачка" - адно з самых незвычайных апавяданняў кнігі. у гэтай гісторыі апісваецца незвычайная прыгожая кабета, якая з'яўляецца ў пакінутых , у пустых касцёлах і на руінах. на яе вачах заўсёды блішчэлі слёзы, з-за таго людзі называлі яе плачкай. вобраз плачкі сымвалізуе, што ў чалавека на першым месце павінны быць не матэрыальныя, а духоўныя каштоўнасці. яна плача, бо іх, каштоўнасці, не бачаць, не разумеюць, ганяюцца за ўяўным, несапраўдным. у апавяданні "сын буры" сляпы францішак расказвае пра сваю сустрэчу з дзіўным пілігрымам, які назваў сябе сынам буры. у час буры гэты чалавек не хаваўся ад дажджу і ветру. сын буры расказаў, як некалі каля беднай хаціны сваіх бацькоў спаткаў плачку, апранутую ў сукенку вясёлкавых колераў і з кветкамі на галаве. плачка паказала юнаку далёкі свет, над якім пад аблакамі кружылі арлы. хлопе вырашыў пабачыць, што дзеецца на свеце, і з таго часу блукае па зямлі. сын буры - чалавек, апантаны вечнай прагай творчасці, пошуку ісціны, пазнання, дзеяння. вобразы плачкі і сына буры арыгінальны і не сустракаюцца ў іншых славянскіх літаратурах. кніга "шляхціц завальня" ўздымае перш за ўсё маральна-этычныя праблемы. але паўстаюць яны ў цікавых міфалагічных вобразах.

Объяснение:

0,0(0 оценок)
Ответ:
vladimirdement
vladimirdement
12.01.2023 03:40

Объяснение:Зло в сказке Г.Х. Андерсена "Снежная королева" олицетворяют злой тролль, волшебное зеркало, Снежная королева, царство Вечного льда, а добро — Герда, Кай Герды. Когда в глаз Кая попал осколок волшебного зеркала, он стал злым, а Снежная королева заморозила его сердце. Но Герда своей добротой и преданностью смогла растопить сердце Кая. Таким образом, победа добра над злом в этой сказке заключается в том, что Герде удалось растопить лёд в сердце Кая, вернуть его из царства Вечного льда домой.

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Литература
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота