В
Все
Б
Биология
Б
Беларуская мова
У
Українська мова
А
Алгебра
Р
Русский язык
О
ОБЖ
И
История
Ф
Физика
Қ
Қазақ тiлi
О
Окружающий мир
Э
Экономика
Н
Немецкий язык
Х
Химия
П
Право
П
Психология
Д
Другие предметы
Л
Литература
Г
География
Ф
Французский язык
М
Математика
М
Музыка
А
Английский язык
М
МХК
У
Українська література
И
Информатика
О
Обществознание
Г
Геометрия
SaharKchayu
SaharKchayu
31.10.2021 16:36 •  Литература

6. Закончыце сказы: 1) Замена аднаго слова ці выразу іншым на аснове знешняй ці ўнутранай сувязі

паміж з’явамі – гэта ; 2) Мастацкі троп, заснаваны на замене

множнага ліку адзіночным ці часткі цэлым (ці наадварот) – гэта ;

3) Незвычайны парадак слоў у сказе, які дапамагае зразумець ідэю твора і стварае своеасаблівы

ўсхваляваны настрой, – гэта ; 4) Верш, у якім аўтар разважае на

нейкую важную тэму, – ; 5) Урачысты, узнёслы верш у

гонар нейкай з’явы, падзеі ці асобы - ; 6) Урачысты верш у гонар памерлых – гэта

; 7) Від васьмірадковага верша, у якім два першыя і два апошнія, а таксама першы

паўтараецца тройчы, – гэта ; 8) Васьмірадковы верш, шэсць першых радкоў у якім

звязаны перакрыжаванай рыфмоўкай, а два апошнія – сумежнай, – ; 9)

Чатырнаццацірадковы верш, напісаны ямбам, выразна дзеліцца на дзве часткі – гэта .

7. Назавіце сапраўднае імя пісьменнікаў: 1) Максім Танк - ;

2) Янка Купала - ; 3) Якуб Колас - ; 4) Кандрат Крапіва -

8. Знайдзіце лішняе, патлумачце свой выбар: 1) “Хмарка”, “Сымон-музыка”, “Спадчына”, “Новая

зямля” ; 2) Фішар, Глечык, Гораў,

Карпенка, Свіст, Аўсееў ; 3) “Раманс”, “Бывай”,

“Як я жыў без цябе”, “Цёплы вечар, ціхі вецер, свежы стог...” ;

4) “Трэба дома бываць часцей”, “Дзяльба кабанчыка”, “Жураўліны крык”

9. Назавіце аўтара і твор: 1) Ад прадзедаў спакон вякоў / Мне засталася спадчына; // Сярод сваіх і

чужакоў / Яна мне ласкай матчынай ; 2) Дзе мой край? Там,

дзе вечную песню пяе Белавежа, // Там, дзе Нёман на захадзе помніць варожую кро шчасце людское, / Так, як і

наша з табою, / Пэўна, складаецца з солі, / З хлеба, сабранага ў полі...

; 4) Жыццё даецца, каб жыццё тварыць, / Каб светла-

залатую яго ніць / Віць і далей – любоўю, справай дзейнай / ды словам, што ад справы неаддзелена. //

Тварыць! ; 5) Буду ў далёкім краю

я нудзіцца, / У сэрцы любоў затаіўшы сваю; // Кожную ночку на зорку дзівіцца / Буду ў далёкім краю

; 6) Над зямлёю шугае верасень – Восені ветразь! ; 7) “Кабана вынеслі за хлеў, паклалі на чыстую

саломку, у пашчу ўсунулі камень, як рабілі заўсёды перад смаленнем...”

; 8) “На зямлі нарадзіўся, вырас, а рук да гэтай зямліцы

ніводнага разу не прыклаў.. А зямлі любоў сваю аддаць трэба” ; 9) “На зіму яго паставілі ў невялікую загарадку ў хляве, да якога ён доўга не мог

прывыкнуць: неяк муляла суседства з каровай і свіннямі” ; 10)

“Гэта быў звычайны чыгуначны пераезд, якіх нямала параскідана на сталёвых шляхах зямлі...” . 10. Жанр літаратуры, у аснове якога – востры канфлікт, які заканчваецца без трагічнай развязкі?

1)трагедыя; 2)драма; 3)камедыя.​

Показать ответ
Ответ:
moni9
moni9
29.01.2022 00:58
В обеих сказках злую волю исполняли старушки;

В сказке "Спящая царевна" смягчить наказание 11-я чародейка, которая не успела одарить царевну, так как вмешалась неприглашенная.
Во второй же сказке которая тоже не успела одарить дочь короля из-за вмешательства 13-ведуньи.

В "Шиповничке" является королевич.
В "Спящей царевне" - царевич.

Обе сказки заканчиваются свадебным пиром.

Жуковский предсказывает дочери царицы рак, а братья Гримм - рождение дочери-лягушки.

В "Спящей царевне" царевна спала 300 лет, в в "Шиповничке" - 100.
0,0(0 оценок)
Ответ:
Sonya2896
Sonya2896
20.08.2021 04:36
Чацкий - дворянин.Чацкий – чужой среди своих. Именно поэтому он становиться в глазах общества, в котором вырос, сумасшедшим. Заграничные либеральные идеи начисто вытеснили из него предрассудки московского общества. Он оказался абсолютно одиноким среди своих соотечественников.
Чацкий - участник двух сюжетных линий, двух конфликтов. Во-первых, это любовный треугольник Чацкий – Софья – Молчалин. Во-вторых, это противостояние Чацкого и фамусовского общества.
Грибоедов писал, что в его пьесе «двадцать пять глупцов на одного здравомыслящего человека» . Но ум Чацкого в фамусовском обществе не просто бесполезен, он является бесспорным недостатком. «Да этакий ли ум семейство осчастливит? » - говорит Софья о Чацком.
Чацкий один смотрит на московскую жизнь здраво. Все герои комедии довольны своим положением, а Чацкий может его критиковать. Тем самым он разрушает основу существования фамусовского общества. Главный герой высмеивает любовь Софьи к Молчалину. Поэтому-то у неё и срывается с языка фраза: «Он не в своем уме» . И пусть Софья сказала это случайно, она рада, что собеседник понял её в прямом, а не в переносном смысле.
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Литература
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота