Установите молекулярную формулу моносахарида Ксилозы состава Сn (H2O)m при осторожном окислении ко-
торой массой 0,3 г с выходом 100 % образуется монокарбо-
новая кислота. На нейтрализацию этой кислоты расходует-
ся 40 см3 раствора NaOH с молярной концентрацией щело-
чи 0,05 моль/дм3.
У апавяданні В. Карамазава «Дзяльба кабанчыка» расказваецца пра звычайны для вясковага жыцця эпізод — дзеці прыехалі ў вёску да маці «на свежыну» . Але пісьменнік звяртае нашу ўвагу на паводзіны дзяцей, іх адносіны да маці.
Маці вырасціла, выпеставала трох дзяцей: Веру, Ніну і Сцяпана. Мы даведаліся, што ўсе яны добра ўладкаваліся, жывуць у горадзе, не адчуваюць сябе беднымі, а дапамагае маці толькі адзін Сцяпан. Вера і Ніна нават не адчуваюць сваёй віны за тое, што даўно не былі на магіле бацькі, забыліся туды дарогу. Не заўважаюць, што іх маці стала зусім старэнькай, а даглядае такую вялікую гаспадарку. I даглядае не для сябе, а для таго, каб дзеці, прыехаўшы, маглі чаго ўзяць. Пісьменнік не апісвае знешнасці сясцёр, а ўсю ўвагу надае адзенню малодшай сястры Ніны — белы плашчык, чырвоны берэцік, лакавыя чаравічкі. Яна прыехала не дамоў, а ў госці. Ці можна ў белым плашчыку і лакавых чаравічках дапамагчы маці па гаспадарцы? Канешне, не. Ды яна і не збіралася дапамагаць. Яе не ўразілі словы маці аб тым, што цяжка стала «цягнуць» гаспадарку — рукі ломіць і не хапае сіл. Але найбольш яскравы эпізод, які характарызуе ўсіх дзяцей — сцэна дзяльбы кабанчыка. «Смешна было глядзець, як маці бярэ з агульнай кучы кавалак, варочае яго з боку на бок, перакладае з рукі ў руку, гадаючы, каму пакласці, а сёстры і Коля ўважліва сочаць за матчынымі рукамі, маўчаць, ані слова — не да размоў...» Сясцёр і зяця турбуе толькі адно, каб толькі іх не абдзялілі. Адзін толькі Сцяпан заўважае, што маці недзе парэзала палец і ён, заматаны ў белую анучку, «падобны на белую каціную лапку» . Аднаму Сцяпану няёмка, што маці ўсё мяса аддае ім, а сабе нічога не пакінула. Менш за ўсё маці думае пра сябе, а дарослыя дзеці нават не заўважаюць гэтага ў прагным жаданні атрымаць найлепшы кавалак.
Юбки были известны уже на заре человечества и носились как женщинами, так и мужчинами (см. каунакес).
Древний мирПравить
В южных краях мужчины носили набедренные повязки (чтобы прекрывать своего шалуна) , юбки и передники из пальмовых листьев. Основной одеждой древних египтян был передник схенти (норв.), состоявший из полосы ткани, обернутой вокруг бёдер и укрепленной на талии шнурком. Схенти простолюдинов и фараонов отличалась лишь качеством ткани, их фасон оставался неизменным. В костюме фараонов поверх схенти дополнительно надевался передник из ткани. В эпоху Среднего царства схенти удлиняется, выявляя пластические свойства ткани. Позднее фараоны и высшая знать носили длинные рубашки-калазирисы из прозрачной ткани, надевая поверх них драпированный схенти или комбинацию из двух схенти — из прозрачной и обычной тканей[1]. Ассирийцы носили рубашку-юбку из шерсти, хлопка или льна, называемую канди. Канди ассиро-вавилонского царя шился из ткани из белой шерсти ягнят. По длине этого вида одежды можно было определить степень знатности его обладателя. Известны изображения шумерских богинь (III тысячелетие до н. э.) в меховых юбках.
Среди многочисленных вариантов женской одежды Крита и Микен были и юбки, часто украшенные поперечными полосами, иногда составленные из отдельных клиньев или полностью состоящие из оборок. Сложный крой крито-микенской одежды по неизвестным причинам был полностью утрачен и не оказал никакого влияния на позднейший греческий костюм. В Древней Греции в эпоху архаики набедренная повязка у мужчин ещё сохранялась, в женском костюме, разделённом на две части — верхнюю и нижнюю, присутствовала прямая несшитая юбка, однако основными типами одежды в доклассический период стали гиматий, хитон и пеплос[1].
В женском этрусском костюме также присутствовало деление одежды на лиф с рукавами и юбку. Иногда, возможно это был повседневный костюм, юбка с широким поясом дополнялась накидкой[1].
Объяснение:
я нашла много информации, если нужно меньше то прочитай и запиши кратко