Complete the conversation with the words formed from those given in brackets. — Завершите разговор словами, сформированными из слов, указанных в скобках. Manager: Can I help you?
Manager: Can I help you? — Могу ли я вам помочь?
Customer: I hope so. I’m afraid that I want to make a 1) complaint. — Надеюсь. Боюсь, что я хочу подать жалобу.
Manager: What’s the problem, sir? — В чем проблема, сэр?
Customer: I bought this 2) frozen vegetarian meal here yesterday. However, when I read the very 3) informative list of ingredients I saw that it contains butter which is animal fat. — Клиент: Я купил эту замороженную вегетарианскую еду здесь вчера. Однако, когда я прочитал очень информативный список ингредиентов, я увидел, что в нем содержится масло, которое является животным жиром.
Manager: I’m sorry, sir, I must 4) apologise on behalf of Trufood Supermarket. Would you like a 5) replacement? — Извините, сэр, я должен извиниться от имени супермаркета Настоящая еда. Хотите заменить?
Customer: No, thank you. I think I’d prefer to have my money 6) refunded. — Нет, спасибо. Думаю, я предпочел бы вернуть мои деньги.
Customer: I hope so. I’m afraid that I want to make a 1) complaint. — Надеюсь. Боюсь, что я хочу подать жалобу.
Manager: What’s the problem, sir? — В чем проблема, сэр?
Customer: I bought this 2) frozen vegetarian meal here yesterday. However, when I read the very 3) informative list of ingredients I saw that it contains butter which is animal fat. — Клиент: Я купил эту замороженную вегетарианскую еду здесь вчера. Однако, когда я прочитал очень информативный список ингредиентов, я увидел, что в нем содержится масло, которое является животным жиром.
Manager: I’m sorry, sir, I must 4) apologise on behalf of Trufood Supermarket. Would you like a 5) replacement? — Извините, сэр, я должен извиниться от имени супермаркета Настоящая еда. Хотите заменить?
Customer: No, thank you. I think I’d prefer to have my money 6) refunded. — Нет, спасибо. Думаю, я предпочел бы вернуть мои деньги.