- Я хочу сдать книжки, которые прочитала. Они мне больше не нужны.
- Так, посмотрим, что тут у нас... Ага, Иван Тургенев, “Записки охотника”... А вторая книга?
- Вот, возьмите. Это книжка рассказов Салтыкова-Щедрина. Нам их по школьной программе задавали читать. А “Записки охотника” я взяла сама.
- И как, понравилось тебе?
- Мне очень приятно читать Тургенева. Такое чувство, будто слышишь голос писателя, и он сам тебе читает вслух. Вот как хорошо написано. А второй автор мне не понравился. У него манера такая... едкая, что ли.
- Яна, ты хочешь взять еще какую-то книжку?
- Да, чуть не забыла!У Вас есть “Занимательная биология для детей”?
- Есть, конечно. Вот она. Автор-составитель Л. Мохина. Тебе этот автор нужен?
- А мне автор неважен. Мне главное, чтобы интересно рассказывали! Я беру эту книжку.
- Хорошо, записываем. Ты помнишь, что должна нам еще одну книжку?
- Да, помню, “Географию мира”. Но она мне пока нужна. Мы проходим сейчас на уроках разные интересные темы, и они как раз есть в этой книжке. Я даже доклад готовлю на следующий урок.
- Хорошо, Яночка! До свидания, приходи еще!
- Конечно, обязательно приду! До свидания, Наталья Никитична!
Братові Братика з днем чоловіка вітаю, імен.частк.прийм ім дієсл Здоров'я і добра бажаю йому. імен. імен імен займен Мій брат він як погода прийм ім. ім. займ ім Буває теплим і холодним дієсл прикм займ дієсл Буває злим і добрим у теж час дієсл прикм займ прикм частка , я це знаю на своєму прикладі.ім частк дієсл займ. дієсл Буває доводжу його я часто, дієсл дієсл присл спол ім Скажу тобі : відпусти мене мій старший братик, дієсл присл дієсл ор.в ім дієсл Я знаю , що буваю не права ім дієсл ім Хочу сказати тобі ось такі слова: Не гнівайся і не сумуй ти ніколи . І знай що я люблю тебе братик
- Здравствуй, Яночка! Чем могу
- Я хочу сдать книжки, которые прочитала. Они мне больше не нужны.
- Так, посмотрим, что тут у нас... Ага, Иван Тургенев, “Записки охотника”... А вторая книга?
- Вот, возьмите. Это книжка рассказов Салтыкова-Щедрина. Нам их по школьной программе задавали читать. А “Записки охотника” я взяла сама.
- И как, понравилось тебе?
- Мне очень приятно читать Тургенева. Такое чувство, будто слышишь голос писателя, и он сам тебе читает вслух. Вот как хорошо написано. А второй автор мне не понравился. У него манера такая... едкая, что ли.
- Яна, ты хочешь взять еще какую-то книжку?
- Да, чуть не забыла!У Вас есть “Занимательная биология для детей”?
- Есть, конечно. Вот она. Автор-составитель Л. Мохина. Тебе этот автор нужен?
- А мне автор неважен. Мне главное, чтобы интересно рассказывали! Я беру эту книжку.
- Хорошо, записываем. Ты помнишь, что должна нам еще одну книжку?
- Да, помню, “Географию мира”. Но она мне пока нужна. Мы проходим сейчас на уроках разные интересные темы, и они как раз есть в этой книжке. Я даже доклад готовлю на следующий урок.
- Хорошо, Яночка! До свидания, приходи еще!
- Конечно, обязательно приду! До свидания, Наталья Никитична!
Братика з днем чоловіка вітаю, імен.частк.прийм ім дієсл
Здоров'я і добра бажаю йому. імен. імен імен займен
Мій брат він як погода прийм ім. ім. займ ім
Буває теплим і холодним дієсл прикм займ дієсл
Буває злим і добрим у теж час дієсл прикм займ прикм частка ,
я це знаю на своєму прикладі.ім частк дієсл займ. дієсл
Буває доводжу його я часто, дієсл дієсл присл спол ім
Скажу тобі : відпусти мене мій старший братик, дієсл присл дієсл ор.в ім дієсл
Я знаю , що буваю не права ім дієсл ім
Хочу сказати тобі ось такі слова:
Не гнівайся і не сумуй ти ніколи .
І знай що я люблю тебе братик