Do'stlar, biz o'zimizni yaxshi his etadigan odamlardir, biz do'stlar o'rtasida juda yaxshi vaqt o'tkazamiz, do'stlar o'rtasida o'zaro tushunish va hurmat bor. Do'stingizsiz, hayot nafaqat zerikarli, balki qiyin bo'lishi mumkin. Sizda ko'p do'stlar bo'lishi mumkin, ammo ulardan faqat bittasi biz bilan juda yaqin. Siz yoningizda samimiy do'st bo'lganda, o'zingizni yanada ishonchli, xavfsizroq, baxtli his qilasiz.
Haqiqiy do'stlikni topish qiyin, bu biz uni topganda biz bahramand bo'lishimiz mumkin bo'lgan foydali sovg'adir. Samimiy do'stlik, g'amxo'rlik kerak. Haqiqiy do'stlik yaxshi va ma'lumotli odamlar o'rtasida bo'lishi mumkin. Samimiy do'stlikda, takabburlik, ikkiyuzlamachilik, xudbin, yolg'on, rashk va nafrat uchun joy yo'q. Bu diqqat bilan tanlanishi kerak, chunki umidlar har doim ham to'g'ri kelmaydi va yaxshi do'stlar kam uchraydi. Sirt do'stligi iz qoldira olmaydi, odamlar bizning hayotimizga kelib, boradilar, ammo ba'zida ba'zi do'stlar bizni qattiq o'zgartirishi mumkin, shuning uchun biz har doim ham do'st sifatida yaxshi do'st tanlashimiz kerak.
На процесс формирования национального характера, по мнению ученых, влияют климат, географическое расположение региона, условия проживания и многое другое. На становление национального характера народа, на мой взгляд, влияет также духовное богатство народа, созданное им самим.
ВЛИЯНИЕ окружающей природы на восприятие, понимание отмечал еще русский историк В. О. Ключевский. Он видел в среднерусском ландшафте источник своеобразия русского национального характера. В. О. Ключевский выделял значения образов леса, степи и реки в русской культуре и их роль в формировании психологичеких черт личности (степь олицетворяла широту натуры, река воспитывала порядок и умение совместных действий) . Вслед за Ключевским эту идею развивал Н. А. Бердяев, который отмечал, что в душе русского народа "остался сильный природный элемент, связанный с необъятностью русской земли, безграничностью русской равнины"(1). В XIX в. теории, рассматривавшие природно-ландшафтные особенности культуры в качестве источника своеобразия духа народа, были популярны не только в России.
Do'stlar, biz o'zimizni yaxshi his etadigan odamlardir, biz do'stlar o'rtasida juda yaxshi vaqt o'tkazamiz, do'stlar o'rtasida o'zaro tushunish va hurmat bor. Do'stingizsiz, hayot nafaqat zerikarli, balki qiyin bo'lishi mumkin. Sizda ko'p do'stlar bo'lishi mumkin, ammo ulardan faqat bittasi biz bilan juda yaqin. Siz yoningizda samimiy do'st bo'lganda, o'zingizni yanada ishonchli, xavfsizroq, baxtli his qilasiz.
Haqiqiy do'stlikni topish qiyin, bu biz uni topganda biz bahramand bo'lishimiz mumkin bo'lgan foydali sovg'adir. Samimiy do'stlik, g'amxo'rlik kerak. Haqiqiy do'stlik yaxshi va ma'lumotli odamlar o'rtasida bo'lishi mumkin. Samimiy do'stlikda, takabburlik, ikkiyuzlamachilik, xudbin, yolg'on, rashk va nafrat uchun joy yo'q. Bu diqqat bilan tanlanishi kerak, chunki umidlar har doim ham to'g'ri kelmaydi va yaxshi do'stlar kam uchraydi. Sirt do'stligi iz qoldira olmaydi, odamlar bizning hayotimizga kelib, boradilar, ammo ba'zida ba'zi do'stlar bizni qattiq o'zgartirishi mumkin, shuning uchun biz har doim ham do'st sifatida yaxshi do'st tanlashimiz kerak.
На процесс формирования национального характера, по мнению ученых, влияют климат, географическое расположение региона, условия проживания и многое другое. На становление национального характера народа, на мой взгляд, влияет также духовное богатство народа, созданное им самим.
ВЛИЯНИЕ окружающей природы на восприятие, понимание отмечал еще русский историк В. О. Ключевский. Он видел в среднерусском ландшафте источник своеобразия русского национального характера. В. О. Ключевский выделял значения образов леса, степи и реки в русской культуре и их роль в формировании психологичеких черт личности (степь олицетворяла широту натуры, река воспитывала порядок и умение совместных действий) . Вслед за Ключевским эту идею развивал Н. А. Бердяев, который отмечал, что в душе русского народа "остался сильный природный элемент, связанный с необъятностью русской земли, безграничностью русской равнины"(1). В XIX в. теории, рассматривавшие природно-ландшафтные особенности культуры в качестве источника своеобразия духа народа, были популярны не только в России.