Конституция України – це основний закон України. В ньому докладно розповідається про управління державою, територіальний устрій, правосуддя, права, обов’язки та правила поведінки людей в тій чи інший ситуації. Тому він має великий вплив на державу, її управління, а також на оремо взяту людину.На мою думку для громадянина конституція має велике значення. В першу чергу тому, що в ній описується форма управління держави, її устрій, а також саме головне - права, свободи та обов'язки людини і громадянина. Це важливо, бо знаючи конституцію людина чітко усвідомлює свої права та обов’язки перед державою, вона може застосовувати (спрямовувати) знання у різних сферах діяльності. Наприклад: якщо людина хоче влаштуватися на роботу під час проведення виборів, то вона повинна знати, бути ознайомленою с III розділом Конституції України (Вибори. Референдум).У віці 15-16 років, людина повинна знайомитися з Конституцією, бо зростаючи вона набуває все більше прав та обов’язків і повинна їх знати, бо не знання не звільняє від відповідальності. Також вона повинна знайомитися з формою управління держави, її правосуддям, бо вже через 2-3 роки буде мати змогу приймати участь у виборах, буде мати повну дієздатність, стане повноправними громадянами держави. І це має великий вплив на державу, бо такі люди - це нове покоління. Багато з них в майбутньому пов’яжуть своє життя, або матимуть відношення до влади і можливо впливатимуть на державу та її закони.Підбивши підсумки ми маємо зазначити, що ми повинні знати свої права та обов’язки, вміти ними володіти та вправно користуватися, жити не порушуючи Конституції. Від того як ми знаємо закон залежить не тільки наше життя, а й положення країни в якій ми живемо.
Субъект Российской Федерации в значительной степени самостоятелен в решении во организации конституционных (уставных) судов. Выбор того или иного варианта находится на его усмотрении, но в границах представлений о демократическом правовом государстве, с учетом отношений (если следовать принципу единства государственной власти), которые сложились на федеральном уровне в связи с Конституционным Судом РФ.
Отдельные, незначительные, элементы организации конституционных (уставных) судов отражаются в конституциях (уставах) субъектов Федерации. Это касается главным образом того, как судьи назначаются на свою должность. Иногда фиксируется численный состав суда (в республиканских конституциях). Однако полнее всего данные во раскрываются в законах субъектов Федерации о конституционных (уставных) судах. Их анализ позволяет увидеть следующее:
1. Численный состав названных судов находится в пределах от трех (Адыгея) до девяти (Ханты-Мансийский автономный округ) судей. Однако чаще образуются конституционные (уставные) суды в составе пяти судей. Правомочность суда определяется наличием квалифицированного большинства судей.
2. Судьи назначаются на должность по-разному. Один из вариантов - высшее должностное лицо субъекта Федерации вносит кандидатуры (предложения могут поступать от уполномоченных органов и сообществ) на рассмотрение законодательного органа, который путем тайного голосования принимает соответствующее решение.
Субъект Российской Федерации в значительной степени самостоятелен в решении во организации конституционных (уставных) судов. Выбор того или иного варианта находится на его усмотрении, но в границах представлений о демократическом правовом государстве, с учетом отношений (если следовать принципу единства государственной власти), которые сложились на федеральном уровне в связи с Конституционным Судом РФ.
Отдельные, незначительные, элементы организации конституционных (уставных) судов отражаются в конституциях (уставах) субъектов Федерации. Это касается главным образом того, как судьи назначаются на свою должность. Иногда фиксируется численный состав суда (в республиканских конституциях). Однако полнее всего данные во раскрываются в законах субъектов Федерации о конституционных (уставных) судах. Их анализ позволяет увидеть следующее:
1. Численный состав названных судов находится в пределах от трех (Адыгея) до девяти (Ханты-Мансийский автономный округ) судей. Однако чаще образуются конституционные (уставные) суды в составе пяти судей. Правомочность суда определяется наличием квалифицированного большинства судей.
2. Судьи назначаются на должность по-разному. Один из вариантов - высшее должностное лицо субъекта Федерации вносит кандидатуры (предложения могут поступать от уполномоченных органов и сообществ) на рассмотрение законодательного органа, который путем тайного голосования принимает соответствующее решение.