УМОЛЯЮ ЕКЗАМЕН НУЖНО СДАТЬ, ХОТЯ БЫ ОДНО ЗАДАНИЕ 1. В першому кошику m білих і n чорних кульок, в другому - p білих і k чорних.З другого кошика навмання виймають r кульок і кладуть в перший кошик.Потім з першого кошика навмання виймають s кульок.Визначити ймовірність того, що серед вийнятих з першого кошику кульок - всі кульки білі.Знаючи, що з першого кошика вийнято тільки білі кульки, визначити ймовірність того, що з другого кошика в перший переклали тільки чорні кульки.
m=4; n=3; p=2; k=6; r=3; s=3.
2. В кожному з 500 послідовних незалежних випробувань подія B настає з постійною ймовірністю 0,25.Знайти ймовірність того, що в результаті всіх випробувань подія B відбудеться:
а) рівно 140 разів;
б) менше 140 разів;
в) від 100 до 140 разів.
2)"Волшебник Изумрудного города" Волков,
3)хищники - зло, травоядные - добро. змея и обезьяна могут символизировать и то и другое.
4)В каждом человеке есть и добро и зло! Но добро не так явно выражается, а порой и "незаметно", как само собой разумеющееся! Зло же ярче проявляется и потому бросается в глаза! А если человек имеет силы "сдерживать" зло, то это значит, что здравый смысл и "добро" в этом человеке победило! Страшнее, если это зло не возможно сдержать...
Тут объясню.
Смотри, когда ты делишь и у тебя фигурируют десятичных дроби , ты должна соблюсти правило.
Перед тем, как записать столбик , нужно как-то убрать запятую. Ну ты же знаешь как это сделать? Нет? Тогда читай внимательно:
На листочке ты увидишь что её (запятой) нет , а у числа 23 появились два лишних нуля , а все это потому что мы убираем как раз эту запятую путем ммм. ... ну...
10,58
23
пытаемся убрать запятую на одно число (105,8)назад добавляем ноль к числу которым делим(230) , а затем продолжаем так делать пока у нас не получатся ДВА ПОЛНЫХ (целых) ЧИСЛА! Итак получится
1058:2300=0,46