В
Все
Б
Биология
Б
Беларуская мова
У
Українська мова
А
Алгебра
Р
Русский язык
О
ОБЖ
И
История
Ф
Физика
Қ
Қазақ тiлi
О
Окружающий мир
Э
Экономика
Н
Немецкий язык
Х
Химия
П
Право
П
Психология
Д
Другие предметы
Л
Литература
Г
География
Ф
Французский язык
М
Математика
М
Музыка
А
Английский язык
М
МХК
У
Українська література
И
Информатика
О
Обществознание
Г
Геометрия
wtfareudoing
wtfareudoing
20.10.2021 16:23 •  Математика

ть, будь ласка! Задача 5 клас. Третє завдання

Показать ответ
Ответ:
CatolizatoRRR
CatolizatoRRR
27.01.2023 12:19

Пошаговое объяснение:1. Трое ели торт. Малыш, Карлсон и Винни-Пух съели торт. Они ели одновременно и каждый ел торт с собственной постоянной скоростью. Малышу досталась только 1/13 часть торта. А вот если бы Малыш ел только с Карлсоном, то ему бы досталась только четверть торта. Какую долю торта съел бы Малыш, если бы он ел только с Винни-Пухом? (В ответе приведите такое число N, что Малышу достанется 1/N часть торта).

 

Решение. 1) Если бы Малыш ел торт только с Карлсоном, то ему бы досталась 1/4 часть торта. Остаток — 3/4 торта — съел бы Карлсон. Значит, «скорость» Карлсона в 3 раза больше «скорости» Малыша.

2) Когда ели торт втроём, то Малыш съел 1/13, а Карлсон — в 3 раза больше, то есть 3/13, а вместе — 4/13 торта. Тогда Винни-Пуху достались оставшиеся 1 – 4/13 = 9/13 торта. Значит, «скорость» Винни-Пуха в 9 раз больше «скорости» Малыша.

3) Если бы торт ели Винни-Пух и Малыш, то Малыш съел бы 1 часть, Винни-Пух 9 таких же частей. То есть Малыш съел бы 1 часть из 10, или 1/10 торта.

В ответе надо было указать число 10.

0,0(0 оценок)
Ответ:
Viktor110701
Viktor110701
07.07.2020 07:54
Имя прилагательное – бер төп өлөштән һүҙ рус телендә лә. Етәксе һ. б. һүҙ наһына прилагательными – уларҙан башҡа ул еңел ине скучно, евразияла һәм ...аңлашылмай.
Беҙ беләбез исеме прилагательное обозначает билдәһе предметы буйынса сифатына, йәғни характеризует предметы. Нисек инде аңларға? Прилагательные нисек кенә описывать төрлө объекттар киңәйтәләр улар уйын-көлкө тураһында, анализдар, дополняет - туңдыралар картинаһын, тимәк, булыша безгә подать танып белеү һәм тирә-яҡ донъя тирә-яҡ.
Мәҫәлән, тураһында һөйләгәндә, урыҫ ҡышҡа кешегә живущему был башҡа ил, беҙ ултырабыз сүзләре яһарға пейзаж шул тиклем: "ҡыш Килде. Тора һалкындар. Ер покрыта ҡар. Ағастар украшение узорами ине. Ҡар спрятать точки". Әммә был пейзаж буласаҡ абсолют, туп-тулы булмаған, ул ғына ла түгел, умеет булдырырға тәҡдим итеү тураһында рус ҡышҡа тапшырырға бөтә прелесть һәм үзенсәлеге, был ваҡыт. Икенсе эш, әгәр беҙ включим хикәйә үҙ исемдәре прилагательные. Ҡарағыҙ әле, ҡайһылай шундук "расцветает" беҙҙең язалар, "заиграть" бөтә сәсәктәр менән – ярҙам итәсәк, күреү генә түгел, ә проникнуться тоярға, шундай матур йыл ваҡыт кеүек үк урыҫ ҡыш: "Килде һалҡын ҡыш. Ер покрыта белым ҡар. Тора мертвый урманы. Ағастар украшение матур узорами ине. Ҡар спрятать кескенә точки".
Урыҫ исемдәре прилагательные шул тиклем төрлө һәм многочисленный, улар ярҙамында мөмкин булдырыу ғына түгел, обеденный, ә сәнғәт тексты. Унда прилагательные сығыш яһаясак ролендә эпитетов – поэтический, красочный ин яһарға яҡты эҙ, красоты, печати, истә калырлык булды:
Диңгеҙ була печальным,
Күңелле һәм грустно.
Задумчивым, хатта смешными,
Синим, оранжевый, ҡыҙыл,
Бороуым, бирюзовый һәм голубом.
Бында ярҙамында прилагательных авторы уподобить диңгеҙ алымы ла ул существо, аделя, уны күңел биреп, булыша, тулыһынса белә-күрә һәм прочувствовать шундай үҙенсәлекле күренеш тип исемләнгән күп.
Шул рәүешле, роле арҡаһында исемдәрен прилагательных рус телендә бик ҙур. Улар ярҙамында яҙма текстар һәм устная һүҙ артыҡ етештерелә информативный, выразительно, билдәле, рекой һәм красной. Минемсә, булыуы сығышында кеше исемдәрен прилагательных тураһында әйтә, уның юғары мәҙәни дәрәжәлә тураһында развитой образом мышление һәм һөйләм.
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Математика
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота