2) Отмечаем все полученные корни на координатной прямой. Таким образом, прямая разделится на несколько интервалов;
3) Выясняем знак (плюс или минус) функции f (x) на самом правом интервале. Для этого достаточно подставить в f (x) любое число, которое будет правее всех отмеченных корней;
4) Отмечаем знаки на остальных интервалах. Для этого достаточно запомнить, что при переходе через каждый корень знак меняется.
5) После этого останется лишь выписать интервалы, которые нас интересуют. Они отмечены знаком «−», т.к. неравенство имеет вид
Соціоекол́огія, соціальна екологія аналізує ставлення людини в притаманному їй гуманістичному горизонті з погляду його відповідності історичним потребам людського розвитку, в ракурсі культурної виправданості та перспективи, через теоретичне осягнення світу в його загальних визначеннях, які виражають міру історичної єдності людини і природи. Будь-який учений обмірковує головні поняття проблеми взаємодії суспільства та природи через призму своєї науки. Зокрема, географ розглядає проблему стосунків суспільства та природи під кутом просторових співвідношень територіальних комплексів, біолог — під кутом розвитку живої речовини тощо.
х ∈ (-6;-4] ∪ [2;6)
Пошаговое объяснение:
ОДЗ:
1) Находим нули:
х₁=2, х₂=-4, х₃=6, х₄=-6
2) Отмечаем все полученные корни на координатной прямой. Таким образом, прямая разделится на несколько интервалов;
3) Выясняем знак (плюс или минус) функции f (x) на самом правом интервале. Для этого достаточно подставить в f (x) любое число, которое будет правее всех отмеченных корней;
4) Отмечаем знаки на остальных интервалах. Для этого достаточно запомнить, что при переходе через каждый корень знак меняется.
5) После этого останется лишь выписать интервалы, которые нас интересуют. Они отмечены знаком «−», т.к. неравенство имеет вид
f (x) ≤ 0.
х ∈ [-6;-4] ∪ [2;6]