Обчислення, необхідні для розв’язання завдань, необхідно виконувати у стовпчик.
1) Обчисліть 6,25 • 3,4
2) Знайдіть значення виразу (20 – 22,05 : 2,1) • 6,4 + 9,2
3) Розв’яжіть рівняння 6,4 (у – 12,8) = 3,2
4) Відстань між двома селами дорівнює 156,3 км. З цих сіл одночасно в одному напрямі вирушили вантажівка і велосипедист, причому велосипедист їхав попереду. Через 3 год після початку руху вантажівка наздогнала велосипедиста. Якою була швидкість велосипедиста, якщо швидкість вантажівки дорівнює 64,5 км/год?
и корону Ламана складається з трьох ланок. Довжина першої ланки дорівнює 7,4 см, що на 2,7 см менше від довжини другої ланки і на 3,8 см більше за довжину третьої. Чому дорівнює довжина ламаної?
6) Якщо в деякому десятковому дробі перенести кому вправо через одну цифру, то він збільшиться на 65,88. Знайдіть цей дріб.
1 (-бесконечность;+бесконечность) 2 (- бесконечность;-7\4)U(-7\4;+бесконечность) 3 [-7;+бесконечность) 4 (-бесконечность;1/2) 5(-бесконечность;3)U(-3;0)U(0;3)U(3;+бесконечность) 6(-бесконечность;+бесконечность)
Пошаговое объяснение:
Область определения это такие числа, которые может принимать переменная x.
1. (здесь при любых числах выражение решается,т.е. нет ограничений => (-бесконечность;+бесконечность)
2. (В данном случае, ограничение присутствует, знаменатель дроби не должен быть равен нулю. (старое правило-на 0 делить нельзя)
=> (- бесконечность;-7\4)U(-7\4;+бесконечность)
3. (Под корнем всегда должно быть неотрицательное число)
[-7;+бесконечность)
4. (знаменатель не должен быть равен 0, а так же не должен быть отрицательным)
(-бесконечность;1/2)
5. (знаменатель не должен быть равен 0)
(-бесконечность;3)U(-3;0)U(0;3)U(3;+бесконечность)
6. (знаменатель не должен быть равен 0, но если решить, можно понять что знаменатель положителен при любых x)
(-бесконечность;+бесконечность)
Развернуть
Tarix, maktabdagi eng qiziqarli mavzulardan biri. Tarixi, qadim zamonlardan buyon ma'lum bo'lgan ilm-fan sifatida tarixchilar qadimgi Rim va qadimgi Gretsiyada bo'lgan. Bu ilm-fanning oxiri yo'q, chunki u o'z vaqtiga ega emas. Hozirgi zamonning barcha muhim voqealari bir muncha vaqt o'tgach, albatta, bir hikoya bo'ladi. Men o'qituvchilar, turli kartalari va kino ko'rsatish oxirgi kun voqealari haqida bizga xabar bering, bu qiziqarli mavzuni yaxshi ko'raman, va hatto ba'zan biz tarixiy mavzuni kompyuterga qilish, ilm-fan o'qituvchisi dasturini foydalanib ko'ring. Bizning sinfimizda tarix o'qituvchisi uning mavzusida turli tadbirlarni o'tkazadi. Yaqinda biz o'qituvchimiz bilan Buyuk Vatan urushida vafot etgan askarlarga yodgorlik qilish uchun bordik. U bu odamlar amallarini sodir fashistlarning qarshi mamlakat uchun kuch sinashdi, deb bizga aytib berdi, so'ng biz abadiy do'zax gul qo'ydi. Va yaqinda rus adabiyoti tarixining bir oqshomi bo'lib o'tdi, unda tarix o'qituvchisi va boshqa adabiyotshunos ishtirok etdi. Biz shoir va o'tgan asrning yozuvchi haqida gapirib, bu oqshom, ular borib, nima, vaqtda moda edi Esenina va Akhmatova, shuningdek 20-asrning boshqa buyuk erkaklar haqida bizga aytib nima yashagan. Juda qiziqarli, ular yashagan va qancha, bu dahshatli vaqt bilan ta'sir, juda uzr, keyin ular o'z fikrlarini, shuningdek, soxta denonsatsiya uchun izhor faqat talab, chunki odamlar juda ko'p halok qanday yozuvchilar '30 o'tgan asrning haqida hikoya edi sehrgarlar va scammers. Birozdan keyin Brejnevda bobolarimiz va bobolarimiz qanday yashaganligi bizga ma'lum bo'ldi. O'qituvchilar Biz bilan birga sovet gazeta qayd ko'rsatdi, va hatto, odamlar paytda xorijiy radio tinglab qanday bizni ko'rsatish uchun eski radio kiritilgan. Bir vaqtning o'zida tarix va adabiyot juda qiziqarli kech edi. Bu partiyalar ko'pincha bizning maktabda va o'qituvchilar uchun o'tkazilgan va boshqa qiziqarli tadbirlar mo'l o'tkazdi, deb orzu qiladi.