В
Все
Б
Биология
Б
Беларуская мова
У
Українська мова
А
Алгебра
Р
Русский язык
О
ОБЖ
И
История
Ф
Физика
Қ
Қазақ тiлi
О
Окружающий мир
Э
Экономика
Н
Немецкий язык
Х
Химия
П
Право
П
Психология
Д
Другие предметы
Л
Литература
Г
География
Ф
Французский язык
М
Математика
М
Музыка
А
Английский язык
М
МХК
У
Українська література
И
Информатика
О
Обществознание
Г
Геометрия
кари345
кари345
20.12.2022 01:37 •  Математика

Обчислення, необхідні для розв’язання завдань, необхідно виконувати у стовпчик.

1) Обчисліть 6,25 • 3,4

2) Знайдіть значення виразу (20 – 22,05 : 2,1) • 6,4 + 9,2

3) Розв’яжіть рівняння 6,4 (у – 12,8) = 3,2

4) Відстань між двома селами дорівнює 156,3 км. З цих сіл одночасно в одному напрямі вирушили вантажівка і велосипедист, причому велосипедист їхав попереду. Через 3 год після початку руху вантажівка наздогнала велосипедиста. Якою була швидкість велосипедиста, якщо швидкість вантажівки дорівнює 64,5 км/год?

и корону Ламана складається з трьох ланок. Довжина першої ланки дорівнює 7,4 см, що на 2,7 см менше від довжини другої ланки і на 3,8 см більше за довжину третьої. Чому дорівнює довжина ламаної?

6) Якщо в деякому десятковому дробі перенести кому вправо через одну цифру, то він збільшиться на 65,88. Знайдіть цей дріб.

Показать ответ
Ответ:
hihilaim
hihilaim
08.11.2022 11:13

1 (-бесконечность;+бесконечность) 2 (- бесконечность;-7\4)U(-7\4;+бесконечность) 3 [-7;+бесконечность) 4 (-бесконечность;1/2) 5(-бесконечность;3)U(-3;0)U(0;3)U(3;+бесконечность) 6(-бесконечность;+бесконечность)

Пошаговое объяснение:

Область определения это такие числа, которые может принимать переменная x.

1. y=5x-12 (здесь при любых числах выражение решается,т.е. нет ограничений => (-бесконечность;+бесконечность)

2. y=3x/(4x+7) (В данном случае, ограничение присутствует, знаменатель дроби не должен быть равен нулю. (старое правило-на 0 делить нельзя)

4x+7 \neq 0

x \neq -7/4 => (- бесконечность;-7\4)U(-7\4;+бесконечность)

3.y=\sqrt{3x+21} (Под корнем всегда должно быть неотрицательное число)

3x+21\geq 0\\x\geq -7[-7;+бесконечность)

4.y=1/\sqrt{2-4x} (знаменатель не должен быть равен 0, а так же не должен быть отрицательным)

2-4x0\\x(-бесконечность;1/2)

5. y=7/x+3x/(x^{2} -9) (знаменатель не должен быть равен 0)

x\neq 0 и x^{2} -9\neq 0\\x\neq 0 и (x-3)(x+3)\neq 0\\x\neq 0 и x\neq +-3(-бесконечность;3)U(-3;0)U(0;3)U(3;+бесконечность)

6.y=x^{2} +1/(x^{2} +4)\\\\ (знаменатель не должен быть равен 0, но если решить, можно понять что знаменатель положителен при любых x)

(-бесконечность;+бесконечность)

0,0(0 оценок)
Ответ:
pjs
pjs
27.12.2021 22:15
Istoriya, odyn z naytsikavishykh predmetiv u shkoli. Istoriya, yak nauka, vidoma z naydavnishykh chasiv, istoryky buly v starodavnʹomu Rymi i Antychnoyi Hretsiyi. Tsya nauka ne maye kintsya, yak ne maye yoho sam chas. Vsi vazhlyvi podiyi teperishnʹoho chasu cherez deyakyy chas obov'yazkovo stanutʹ istoriyeyu. YA duzhe lyublyu tsey tsikavyy predmet, vchyteli rozpovidayutʹ nam pro podiyi dniv mynulykh, pokazuyutʹ rizni karty i filʹmy, i navitʹ dekoly my probuyemo za dopomohoyu vchytelya informatyky skladaty prohramy dlya PK na istorychnu temu. U nashomu klasi vchytelʹ istoriyi provodytʹ rizni zakhody po svoyemu predmetu. Ne tak davno my khodyly z nashym vchytelem do pam'yatnyka soldatam, zahyblym u Velykiy Vitchyznyaniy Viyni. Vin rozpoviv nam pro te, yak tsi lyudy voyuvaly za Batʹkivshchynu proty fashystiv, yaki podvyhy zdiysnyuvaly, a potim my poklaly kvity bilya Vichnoho Vohnyu. A shche neshchodavno provodyvsya vechir istoriyi rosiysʹkoyi literatury, v yakomu braly uchastʹ uchytelʹ istoriyi ta yoho koleha po literaturi. Na tsʹomu vechori nam rozpovidaly pro poetiv i pysʹmennykiv mynuloho stolittya, yak vony zhyly, na chomu yizdyly i yaka moda bula v toy chas, nam rozpovily pro Yesenina ta Akhmatovoyi, a tak samo inshykh chudovykh lyudey 20 stolittya. Duzhe tsikava bula rozpovidʹ pro pysʹmennykiv 30 rokiv mynuloho stolittya, yak vony zhyly i yak bahato z nykh postrazhdaly v tsey strashnyy chas, duzhe shkoda, shcho todi zahynulo duzhe bahato lyudey prosto za te, shcho khotily vyslovyty svoyu dumku, a tak samo za nepravdyvi donosy zazdrisnykiv i nehidnykiv. Trokhy piznishe nam rozpovily, yak zhyly nashi babusi ta didusi pry Brezhnyevi. Vchyteli pokazuvaly nam notatky z radyansʹkykh hazet toho chasu, i navitʹ vklyuchyly staryy radiopryymach shchob pokazaty nam yak lyudy slukhaly inozemne radio v toy chas. Tse buv duzhe tsikavyy vechir istoriyi ta literatury odnochasno. Duzhe khochetʹsya shchob taki vechory provodylysya chastishe v nashiy shkoli, i shchob nashi vchyteli provodyly pobilʹshe i inshykh tsikavykh zakhodiv.

Развернуть

Tarix, maktabdagi eng qiziqarli mavzulardan biri. Tarixi, qadim zamonlardan buyon ma'lum bo'lgan ilm-fan sifatida tarixchilar qadimgi Rim va qadimgi Gretsiyada bo'lgan. Bu ilm-fanning oxiri yo'q, chunki u o'z vaqtiga ega emas. Hozirgi zamonning barcha muhim voqealari bir muncha vaqt o'tgach, albatta, bir hikoya bo'ladi. Men o'qituvchilar, turli kartalari va kino ko'rsatish oxirgi kun voqealari haqida bizga xabar bering, bu qiziqarli mavzuni yaxshi ko'raman, va hatto ba'zan biz tarixiy mavzuni kompyuterga qilish, ilm-fan o'qituvchisi dasturini foydalanib ko'ring.  Bizning sinfimizda tarix o'qituvchisi uning mavzusida turli tadbirlarni o'tkazadi. Yaqinda biz o'qituvchimiz bilan Buyuk Vatan urushida vafot etgan askarlarga yodgorlik qilish uchun bordik. U bu odamlar amallarini sodir fashistlarning qarshi mamlakat uchun kuch sinashdi, deb bizga aytib berdi, so'ng biz abadiy do'zax gul qo'ydi.  Va yaqinda rus adabiyoti tarixining bir oqshomi bo'lib o'tdi, unda tarix o'qituvchisi va boshqa adabiyotshunos ishtirok etdi. Biz shoir va o'tgan asrning yozuvchi haqida gapirib, bu oqshom, ular borib, nima, vaqtda moda edi Esenina va Akhmatova, shuningdek 20-asrning boshqa buyuk erkaklar haqida bizga aytib nima yashagan.  Juda qiziqarli, ular yashagan va qancha, bu dahshatli vaqt bilan ta'sir, juda uzr, keyin ular o'z fikrlarini, shuningdek, soxta denonsatsiya uchun izhor faqat talab, chunki odamlar juda ko'p halok qanday yozuvchilar '30 o'tgan asrning haqida hikoya edi sehrgarlar va scammers. Birozdan keyin Brejnevda bobolarimiz va bobolarimiz qanday yashaganligi bizga ma'lum bo'ldi. O'qituvchilar Biz bilan birga sovet gazeta qayd ko'rsatdi, va hatto, odamlar paytda xorijiy radio tinglab qanday bizni ko'rsatish uchun eski radio kiritilgan.  Bir vaqtning o'zida tarix va adabiyot juda qiziqarli kech edi. Bu partiyalar ko'pincha bizning maktabda va o'qituvchilar uchun o'tkazilgan va boshqa qiziqarli tadbirlar mo'l o'tkazdi, deb orzu qiladi.
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Математика
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота