В
Все
Б
Биология
Б
Беларуская мова
У
Українська мова
А
Алгебра
Р
Русский язык
О
ОБЖ
И
История
Ф
Физика
Қ
Қазақ тiлi
О
Окружающий мир
Э
Экономика
Н
Немецкий язык
Х
Химия
П
Право
П
Психология
Д
Другие предметы
Л
Литература
Г
География
Ф
Французский язык
М
Математика
М
Музыка
А
Английский язык
М
МХК
У
Українська література
И
Информатика
О
Обществознание
Г
Геометрия
Кирюха2017
Кирюха2017
14.06.2022 05:39 •  Математика

Найдавнішою пам’яткою Київської Русі з арифметики є твір про календар «Порадник, як
людині пізнати числення літ», написаний слов’янською мовою ученим монахом в 1136 р.
Там використовуються дробові числа. Щоб дізнатися прізвище монаха, розв’яжіть
кросворд і у виділений клітинках прочитаєте його.

1. Найменше натуральне число.
2. Числа 1/2, 1/8, 2/7 - це…
3. Відстань між кінцями відрізка.
4. Величина вимірювання кутів.
5. Компонент дії додавання.
6. Одиниця вимірювання площ земельних ділянок.
7. Одне з основних понять математики.
8. Відрізок, який сполучає дві точки кола і проходить через його центр.
9. 0, 1, 2, 3, 4, 5, … - це…
10.Найменше натуральне число, яке закінчується нулем.
11.Як сказати одним словом 1/2 ?

Показать ответ
Ответ:
braununs
braununs
06.09.2022 16:33

МОЖЕТ ЭТО НЕ ПРАВИЛЬНО НО Я РЕШИЛА ТАК

561/2000

Пошаговое объяснение:

(6 3/5 : 6 - 1,002 + 2/15 * 0,03 ) * - 2 3/4)    

представить смешанную дробь в виде неправельной дроби

(33/5 *6 - 1,002 + 2/15 * 0,03 ) * ( - 2 3/4

сократить числа на наибольший общий делитель 3

(11/5 * 1/2 - 501/500 + 2/15 * 3/100 ) * (-11/4)

умножить дроби

(11/10 - 5001/500 +1/5 * 1/50 ) * (-11/4)

вычислить сумму или разность

51/500 * (-11/4)

произведение положительного и отрицательного значений отрицательного : (+)*(-)=(-)

-51/500*11/4

умножить дроби

-561/2000

надеюсь что помагла

если да то ставь лайкусик

пока!

0,0(0 оценок)
Ответ:
Polina211004
Polina211004
28.02.2020 05:13
-Әбием, исәнме, хәлләрең ничек. Менә мин сиңа җәйге каникулларга кунакка килдем.
- Ай, хай, оныгым килгән бит. Собхан алла, маш алла. Мин сине инде күптән көтәм. Әнә, песиебез Җанбай сине, Алмаз, ничек каршылый. Ул да синең килүеңә бик шат. Әнә ничек куана.
- Чыннан да, кызык. Тик тавыклар гына мин килгәч курыктылар, барысы да абзарга йөгерештеләр.
-Алар бөтен кешедән куркалар. Миннән дә куркып алалар. Бик тә шуңа аптырап алам кайчагында.
- Алты тулды инде. Хәзер көтү кайта башлый. Әйдә киттек, капкага чыгыйк. Сыерыбызны, Дочканы, каршы алырга кирәк.
- Кара, әби, күпме сыер. Бер, ике, өч, биш, ун, боларны санап та бетереп булмый ич.
-Егерме биш сыер булырга тиеш.
-Ә бәтиләр бармы.
-Бар, тик аларнын санын мин үзем дә белмим.
- Әнә арттан көтүчеләр дә киләләр.
- Артларыннан эт тә ияреп бара. Арган, телләрен чыгарган. Әйдә киттек, сыерга су бирик. Бүген эссе көн булды, сусагандыр.
-Киттек.
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Математика
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота