нет тех учеников, которые родились в один месяц. а месяцев в году - 12. значит, максимально кол-во учеников - 12. допустим, что в классе 1 мальчик (допустим), а девочек должно быть в 3 раза больше: 1*3=3 девочки. таким образом, учеников - 4 человека. можем также предположить, что мальчика 2. 2*3=6 девочек. 2+6=8 учеников при таком раскладе. также, 3 мальчика если, то 3*3=9 девочек, 9+3=12 учеников в классе. есть условие, что "мальчиков достаточно, чтобы сформулировать волейбольную команду". но для волейбольной команды нужно как минимум 7 человек, а если девочек в три раза больше, то 7*3=21 девочка, 21+7=28 человек в классе. но нет тех кто родился в один месяц, значит, это неверно. но нам не сказали, какой именно волейбол. ведь есть пляжный волейбол и там достаточно 2 человек в команде. а мальчиков у нас 3. да, при таком раскладе мы соблюдаем условие "мальчиков достаточно, чтобы сформулировать волейбольную команду". вот и всё. в классе 12 учеников.
мугалим мөмөлүү дарак деп бекеринен айтылбаса керек.мугалимдин жумушу өтө оор.көбүнесе алгачкы класстарды окуткан мугалим ге. эч качан мектепке келбеген мектеп коомуна кошуп а тамгасын таанытып кылып чоңойтот. биринчи мугалимди белгилүү залкар жазуучу чыңгыз айтматовдун чыгармасынан элестетүүгө болот . 20 кылымдагы оор кырдаал. айыл жергесине келип мектепке ңарды жибергиле алар окушсун ,караңгылык жашоодон арылалы деген дүйшөн агайдын канчалык кыйынчылык көрсө дагы билим берүүгө умтулганычы.
а баса менин биринчи мугалимим дайым минтип айтаар эле" силер окусанар менин курсагым тоюп калбайт,силер окусанар мага көйнөк болуп бербейт" дейт эле.
көрсө чын эле ушундай экен.мен жакшы окуп гана мугалимимди кубанта алат экенмин. мугалим үчүн чынар терек болсо , анын көлөкөсүндө ойноп жүргөн , баары үчүн умтулган окуучу.
нет тех учеников, которые родились в один месяц. а месяцев в году - 12. значит, максимально кол-во учеников - 12. допустим, что в классе 1 мальчик (допустим), а девочек должно быть в 3 раза больше: 1*3=3 девочки. таким образом, учеников - 4 человека. можем также предположить, что мальчика 2. 2*3=6 девочек. 2+6=8 учеников при таком раскладе. также, 3 мальчика если, то 3*3=9 девочек, 9+3=12 учеников в классе. есть условие, что "мальчиков достаточно, чтобы сформулировать волейбольную команду". но для волейбольной команды нужно как минимум 7 человек, а если девочек в три раза больше, то 7*3=21 девочка, 21+7=28 человек в классе. но нет тех кто родился в один месяц, значит, это неверно. но нам не сказали, какой именно волейбол. ведь есть пляжный волейбол и там достаточно 2 человек в команде. а мальчиков у нас 3. да, при таком раскладе мы соблюдаем условие "мальчиков достаточно, чтобы сформулировать волейбольную команду". вот и всё. в классе 12 учеников.
я надеюсь, что . удачи ; 3
биринчи мугалим.
мугалим мөмөлүү дарак деп бекеринен айтылбаса керек.мугалимдин жумушу өтө оор.көбүнесе алгачкы класстарды окуткан мугалим ге. эч качан мектепке келбеген мектеп коомуна кошуп а тамгасын таанытып кылып чоңойтот. биринчи мугалимди белгилүү залкар жазуучу чыңгыз айтматовдун чыгармасынан элестетүүгө болот . 20 кылымдагы оор кырдаал. айыл жергесине келип мектепке ңарды жибергиле алар окушсун ,караңгылык жашоодон арылалы деген дүйшөн агайдын канчалык кыйынчылык көрсө дагы билим берүүгө умтулганычы.
а баса менин биринчи мугалимим дайым минтип айтаар эле" силер окусанар менин курсагым тоюп калбайт,силер окусанар мага көйнөк болуп бербейт" дейт эле.
көрсө чын эле ушундай экен.мен жакшы окуп гана мугалимимди кубанта алат экенмин. мугалим үчүн чынар терек болсо , анын көлөкөсүндө ойноп жүргөн , баары үчүн умтулган окуучу.