1.Бр түрлі екі күміс тенге лақтырылсын. Ең болмағанда бір күміс теңгенің елтаңба
жазылган жағымен шыгуының қанша мүмкіндігі бар?
2.жазылуында тек 5 және 7 болатын неше үштаңбалы саң жазуга болады?
3.6 «А» сыныбында сәрсенбі күні математика, казак тілі, жаратылыстану және
ағылшын тілі пәндері болады. Сәрсенбі күнгі сабақ кестесінің неше нұсқасын
жасауға болады?
Комектесиндерш
.
2. 1)нельзя 2)нельзя 3)можно 4) можно
3. 40° (равнобедренный треугольник)
Пошаговое объяснение:
1. 5×4×3×2×1 = 120 разных (подробнее про расстановки можете прочитать в интернете)
2. Суть заключается в том, что сумма длин любых двух сторон треугольника должна быть больше длины третьей стороны. А в первых двух случаях это условие не выполняется.
3. Первый угол 40°
Второй угол 40×2,5= 100°
Сумма углов треугольника 180°
А значит третий угол равен 180-100-40=40°
Треугольник имеет два равных угла, т.е. он равнобедренный.
.
2. 1)нельзя 2)нельзя 3)можно 4) можно
3. 40° (равнобедренный треугольник)
Пошаговое объяснение:
1. 5×4×3×2×1 = 120 разных (подробнее про расстановки можете прочитать в интернете)
2. Суть заключается в том, что сумма длин любых двух сторон треугольника должна быть больше длины третьей стороны. А в первых двух случаях это условие не выполняется.
3. Первый угол 40°
Второй угол 40×2,5= 100°
Сумма углов треугольника 180°
А значит третий угол равен 180-100-40=40°
Треугольник имеет два равных угла, т.е. он равнобедренный.