1.80-x=26 2. Укажіть значення х у виразі х см3 = 4дм3
3.Розв'язати рівняння 3(х+18)=90
4.Спростити вираз 19х-13у+14у-17 і знайти його значення якщо у=35
5. З міста у протилежних напрямках одночасно виїхали два автомобілі. Швидкістю одного з них 54км/год.А швидкість іншого на 14км/гол менша.Яка відстань буде між ними через 2години?
6.До магазину привезли 360кг огірків помідорів та картоплі. Помідорів було вдвічі більше ніж огірків а картоплі на 40 кг більше ніж помідорів. Скільки огірків привезли в магазин?
Для начала допустим, что число п- это p, а число м- это m (будем обозначать более математически :) )
Если целое число имеет остаток q при делении на 5, то его можно представить в виде n = 5 * p + q, где n- само число, а p- целое число.
Сделаем тоже самое с числами из условия:
p = 5 * k + 3
m = 5 * r + 4
Теперь просто возведём каждое в квадрат и сложим 2 результата:
p ^ 2 + m ^ 2 = (5k + 3) ^ 2 + (5r + 4) ^ 2 = (25k^2 + 30k + 9) + (25r^2 + 40r + 16) = 25k^2 + 25r^2 + 30k + 40r + 25.
Заметим, что каждое слагаемое из результата кратно 5ти, то есть имеет остаток 0 при делении на 5. Остаток суммы равен сумме остатков, поэтому результат также кратен 5, то есть праивльный ответ- D) 0.
биринчи мугалим.
мугалим мөмөлүү дарак деп бекеринен айтылбаса керек.мугалимдин жумушу өтө оор.көбүнесе алгачкы класстарды окуткан мугалим ге. эч качан мектепке келбеген мектеп коомуна кошуп а тамгасын таанытып кылып чоңойтот. биринчи мугалимди белгилүү залкар жазуучу чыңгыз айтматовдун чыгармасынан элестетүүгө болот . 20 кылымдагы оор кырдаал. айыл жергесине келип мектепке ңарды жибергиле алар окушсун ,караңгылык жашоодон арылалы деген дүйшөн агайдын канчалык кыйынчылык көрсө дагы билим берүүгө умтулганычы.
а баса менин биринчи мугалимим дайым минтип айтаар эле" силер окусанар менин курсагым тоюп калбайт,силер окусанар мага көйнөк болуп бербейт" дейт эле.
көрсө чын эле ушундай экен.мен жакшы окуп гана мугалимимди кубанта алат экенмин. мугалим үчүн чынар терек болсо , анын көлөкөсүндө ойноп жүргөн , баары үчүн умтулган окуучу.