за минисочинение. рассказ ЮШКА Напишите мини-сочинение «Как вы понимаете слово «сострадание?» опираясь на во Только ли к людям необходимо проявлять чувство сострадания? Почему? Нужно ли иметь сострадание в наше время. Докажите примерами из жизни.
1) Галоўным героем паэмы “Магіла льва”, напісанная Янкам Купалам з’яўляецца Машэка. Знаходзячыйся у Беларусі горад Магілёў быў назван дзеля яго.У пачатку паэмы мы бачым Машэку станоўчым героем, ён не толькі ветлівы з людзьмі але і страраецца кожнаму з іх дапамагчы.Ён з’яўляецца асілкам. У Машэкі у хуткім часе з’яўляецца яго першае каханне – Наталька, якую ён моцна кахае з самага дзяцінства.Пра яе ён часта бачыў салодкія сны.І Наталька кахае Машэку. Праходзяць годы і маладыя вырашылі пажаніцца. Аднак каб справіць вяселле у іх не было грошаў. І Наталька адпраўляе Машэку у заработкі.Машэка паслухаў каханую і паехаў зарабляць грошы.Аднак за гэты час, пакуль Машэка зарабляў грошы на вяселле, яго нявеста паспела найсці сабе прытулак і высці замуж за паніча. Машэка дужа растроіўся гэтай падзеяй і вырашыў жыць у лясу. У хуткім часе Машэка адзічаў, стаў злым. Людзі каторыя ішлі міма яго яму былі не дападобы і ён забіваў іх. У канцы паэмы Машэка сустрэнецца з Наталькай і забярэ яе к сабе у лес. Але ёй не падабаецца цяперашняе яе жыллё і яна вырашае забіць злога разбойніка Машэку.І яна гэта зрабіла. Сяляне пахаранілі Машэку, аднак слязінкі па ім ніхто не пусціў. Месца захаранення Маэкі назвалі Магілай льва.
У Машэкі у хуткім часе з’яўляецца яго першае каханне – Наталька, якую ён моцна кахае з самага дзяцінства.Пра яе ён часта бачыў салодкія сны.І Наталька кахае Машэку. Праходзяць годы і маладыя вырашылі пажаніцца. Аднак каб справіць вяселле у іх не было грошаў. І Наталька адпраўляе Машэку у заработкі.Машэка паслухаў каханую і паехаў зарабляць грошы.Аднак за гэты час, пакуль Машэка зарабляў грошы на вяселле, яго нявеста паспела найсці сабе прытулак і высці замуж за паніча.
Машэка дужа растроіўся гэтай падзеяй і вырашыў жыць у лясу. У хуткім часе Машэка адзічаў, стаў злым. Людзі каторыя ішлі міма яго яму былі не дападобы і ён забіваў іх.
У канцы паэмы Машэка сустрэнецца з Наталькай і забярэ яе к сабе у лес. Але ёй не падабаецца цяперашняе яе жыллё і яна вырашае забіць злога разбойніка Машэку.І яна гэта зрабіла.
Сяляне пахаранілі Машэку, аднак слязінкі па ім ніхто не пусціў. Месца захаранення Маэкі назвалі Магілай льва.
фонари.
Каждый предмет, живое существо опутано, отделено от
внешнего мира холодным одеялом.
На душе становится сумрачно, холодно и одиноко.
1.При пейзажа передаётся внутреннее психологическое
состояние человека.
Ионе тоскливо, плохо.
Достаточно нескольких предложений, чтобы понять
атмосферу бездушия, окружающую главного героя. .
На землю мягким ковром ложатся сумерки, кружится мокрый,
крупный снег, который “пластом ложится на крыши, плечи,
спины, шапки”.
Это не просто сумерки и снег, это образ, символ какой-то
безысходности, пустоты и равнодушия.
Ощущаешь, как мал и ничтожен человек в этом бездушном
пространстве.
И Иона Потапов один в этой пустоте, где ему не с кем
словом перемолвиться.
Жанр рассказа Чехов довел до совершенства.
В маленьком рассказе он передал большое количество
информации.
2."ХУДОЖЕСТВЕННАЯ ДЕТАЛЬ сокращению
объема. Чехов опускал такие важные сведения, как
родословная, биография героев.
Основным средством характеристики был портрет, хотя он
тоже не соответствовал привычному представлению.
Это было не описание цвета волос, глаз и тому подобное,
писатель выбирал две-три наиболее точные и меткие детали,
и этого было достаточно для яркого представления образа
в целом.
Например, он называет лошадь лошаденкой.
Только суффикс появился, а читатель видит эту старую,
заезженную, уставшую от работы клячу, такую же жалкую,
как её хозяин, и так же вызывающую щемящую жалость.
И только она может дохнуть теплом своим на руки Ионы.
3.Чехов показывает только основные, наиболее важные моменты,
а остальное опускает. Художественная деталь
ему уплотнять время.
4.И Чехов нигде не позволяет себе морализировать-он просто
рисует жизнь, но лаконичное повествование прекрасно передает
все, что хотел бы сказать.
5.Эпитеты: тоска громадная, не знающая границ тоска.
Эпитеты вызывают у читателя не очень светлые,
не очень радостные ассоциации.
Без сомнения, они передают чувство автора к изображаемым
событиям, образам.
6. Метафоры: распирает грудь, весь свет залила бы,
поместилась в скорлупу.
Метафоры, олицетворения, сравнения несут в себе
отрицательную эмоциональную нагрузку
почувствовать состояние Ионы.
7.Градация: вечерние сумерки – вечерняя мгла – потёмки.
Повтор: сын помер - от чего?… поезжай; сын помер - все помрем,
погоняй; сын помер - ….
Эти приёмы усиливают выразительность и глубину высказывания.
Использованные в тексте языковые средства не случайны,
они раскрыть тему произведения,
выразить авторскую идею.
В небольшом по объему произведении с различных
художественных приемов Чехов раскрывает большую беду в
жизни человека.
Объяснение: