По большому счету у Юшку не было профессии, он работал подсобным рабочим у кузнеца. Но отношение к труду, его поразительная пунктуальность и трудолюбие вызывают восторг! Утром он в оно и то же время изо дня в день, из года в год шел на работу, работал в кузнице, а вечером возвращался домой. К труду он относится ответственно,серьезно, работает добросовестно. Хотя Юшка был болен и мог бы сказать, что не может, ему трудно и т.д. Но он не поступает так. Вопреки болезни он каждое утро идет на работу вне зависимости ни от чего! При этом он даже чай пьет без сахара и живет очень скромно-даже одежду себе не покупает, все свои сбережения он жертвует на обучение и сдежание чужого ребенка.
Утром он в оно и то же время изо дня в день, из года в год шел на работу, работал в кузнице, а вечером возвращался домой. К труду он относится ответственно,серьезно, работает добросовестно. Хотя Юшка был болен и мог бы сказать, что не может, ему трудно и т.д. Но он не поступает так. Вопреки болезни он каждое утро идет на работу вне зависимости ни от чего! При этом он даже чай пьет без сахара и живет очень скромно-даже одежду себе не покупает, все свои сбережения он жертвует на обучение и сдежание чужого ребенка.
Як ви розумієте вислів німецького педагога А. Дістервега: «Усюди цінність школи дорівнює цінності її вчителя»?
Як співвідносяться поняття «сучасний учитель» та «ідеальний учитель»?
Які якості особистості небажані для педагогічної професії?
У чому сутність гуманістичної спрямованості особистості педагога? Як вона реалізується під час взаємодії педагога з «несимпатичними» йому учнями?
Охарактеризуйте компоненти змісту теоретичної готовності вчителя.
У чому сутність педагогічної культури вчителя?
Охарактеризуйте складові педагогічної техніки.
У якому співвідношенні перебувають «професійна компетентність» і «педагогічна майстерність»?
Прокоментуйте вислів К. Ушинського: «Тільки характером можна виховати характер». Складіть словесні портрети ідеального вчителя та ідеального учня.
Як ви розумієте вислів «Учитель продовжує себе в дітях»?
Як ви думаєте, педагогами народжуються чи педагогами стають? Відповідь аргументуйте.