Василь Обора ― це мовчазний і кремезний хлопчина, якому завжди хотіло їсти. Усі хлопці товаришували з дитинства, разом ходили до училища і назад по 18 кілометрів пішки й переживали разом труднощі навчання, далекої дороги і першого кохання. ... Він вчить хлопців сумлінно працювати, пишатися своєю професією.
Василь Кібкало був із трохи заможнішої родини і мав і взуття, і сумку, і сніданок йому з собою давали з дому.
Василь Силка любив географію і розповідав про кожну країну так, наче він там був: «…Так жовто, як у Штокаловому садку од абрикос. Банани, апельсини, ананаси…»
С помощью антитезы в стихотворении "Парус" создаётся контрастная картина, которая служит основой композиции данного произведения.
В стране далёкой — в краю родном.
Играют волны (лёгкость) — ветер свищет (непогода).
Струя светлей лазури (безмятежная картина) — а он, мятежный, просит бури (мятежность).
Переходы от одного состояния к другому, смена контрастных пейзажей подчёркивают разновременность событий, непохожесть их друг на друга. Парус во всех случаях противостоит окружению. Контрасты пейзажей выявляют противостояние паруса любой среде, открывают его мятежность, неутомимость его движения, вечное несогласие паруса с миром.
Василь Кібкало був із трохи заможнішої родини і мав і взуття, і сумку, і сніданок йому з собою давали з дому.
Василь Силка любив географію і розповідав про кожну країну так, наче він там був: «…Так жовто, як у Штокаловому садку од абрикос. Банани, апельсини, ананаси…»
С помощью антитезы в стихотворении "Парус" создаётся контрастная картина, которая служит основой композиции данного произведения.
В стране далёкой — в краю родном.
Играют волны (лёгкость) — ветер свищет (непогода).
Струя светлей лазури (безмятежная картина) — а он, мятежный, просит бури (мятежность).
Переходы от одного состояния к другому, смена контрастных пейзажей подчёркивают разновременность событий, непохожесть их друг на друга. Парус во всех случаях противостоит окружению. Контрасты пейзажей выявляют противостояние паруса любой среде, открывают его мятежность, неутомимость его движения, вечное несогласие паруса с миром.