Название поэмы «Медный Всадник», являющийся памятником Петру I на Сенатской площади Петербурга, говорит о своеобразном подходе автора к освещению истории петровской эпохи.
Великий царь Петр I представляется в поэме символическим образом Медного Всадника – огромного монументального памятника.
Медный Всадник – это не сам Петр, который «могуч и радостен, как бой», который «весь, как божия гроза». Медный Всадник – это превращение Петра, которое произошло с ним (и с его делом) за минувший век. Живой, «мощный властелин судьбы» превратился в застывшее изваяние.
Название поэмы «Медный Всадник», являющийся памятником Петру I на Сенатской площади Петербурга, говорит о своеобразном подходе автора к освещению истории петровской эпохи.
Великий царь Петр I представляется в поэме символическим образом Медного Всадника – огромного монументального памятника.
Медный Всадник – это не сам Петр, который «могуч и радостен, как бой», который «весь, как божия гроза». Медный Всадник – это превращение Петра, которое произошло с ним (и с его делом) за минувший век. Живой, «мощный властелин судьбы» превратился в застывшее изваяние.
1. Змалку ненавидів табун, гурт і в загорожі, і на пасовиську волів бути сам.
2. Він сподівається на Степанову добрість.
3. З конюхом у нього особливі стосунки.
4. Він , Шептало, кінь особливий, кінь білий, а коли й попав у це бригадне стовпище, то завдяки злому випадку, химерам долі.
5. Шептало вперше пошкодував, що опинився на видноті
6. Серед усіх робіт він найбільше недолюблював крутити привід і їздити до міста
7. Він соромився упряжі, соромився становища робочої худобини
8. Йому кортіло будь-що виправдати Степана
9. Люди , знають: на Шептала можна покластися.
10. Такий покірний і роботящий, тільки віжок торкнись, уже чує, вже розуміє, підганяти не доводиться.