ТЕСТ ПО ПРОВЕРКЕ ЗНАНИЯ ТЕКСТА РАССКАЗА А. ГРИНА «ЗЕЛЁНАЯ
ЛАМПА»
1 Рассказ состоит из:
А) 1 части
Б) 2 частей
В) 3 частей
2 Событие, описанное в рассказе, происходило:
А) В Париже
Б) В Стокгольме
В) В Лондоне
3 Возраст нищего, потерявшего от голода сознание, был:
А) Более 20 лет
Б) Более 30 лет
В) Более 40 лет
4 Стильтон имел состояние в:
А) 20 млн фунтов
Б) 30 млн фунтов
В) 40 млн фунтов
5 Стильтон заявил, что «хорошо шутить можно одним делать из
людей:
А) Идиотов
Б) Инвалидов
В) Игрушки
6 Нищего бродягу звали:
А) Джек
Б) Джон
В) Дин
7 Нищий был родом из:
А) Исландии
Б) Ирландии
В) Испании
8 Родился и воспитывался он в семье:
А) Лесничего
Б) Скотовода
В) Земледельца
9 Согласно условию Стильтона, бродяга должен был ежедневно зажигать
зелёную лампу в следующий промежуток времени:
А) От 9 часов вечера до 12 часов ночи
Б) От 7 часов вечера до 12 часов ночи
В) От 5 часов вечера до 12 часов ночи
10 Ежемесячно Стильтон за такую работу платил бродяге:
А) 10 фунтов
Б) 20 фунтов
В) 30 фунтов ежедневно по вечерам в одиночестве, бродяга
пристрастился:
А) К музыке
Б) К чтению
В) К поэзии
12 Со временем он стал:
А) Композитором
Б) Врачом
В) Поэтом
13 Бродяга поступи и окончил:
А) Колледж
Б) Лицей
В) Университет
14 Стильтон попал в больницу с диагнозом:
А) Воспаление лёгких
Б) Инфаркт сердца
В) Перелом ноги
15 Хирург предложил бывшему миллионеру работу:
А) Регистратор
Б) Плотник
В) Дворник
Объяснение:
Қожа Ахмет Ясауи «Диуани хикметте» «Аллаға жақындай түсу үшін» әрбір адам өзінің өмір жолында төрт басқыштан өтуі керектігін айтады. Біріншісі – шариғат. «Шариғат» – ислам діні қағидалары мен шарттарын тақуалықпен мүлтіксіз орындауды әрі құдайға құлшылық жасауды талап етеді. Екіншісі, «тариқат» – дін ғұламаларына шәкірт болып, жалған дүниенің түрлі ләззаттарынан бас тарту, Аллаға деген сүйіспеншілікті арттыра түсу болып табылады. Бұл басқыш сопылықтың негізгі идеясын, мұрат-мақсатын аңғартып тұр. Үшіншісі, «мағрифат» негізінен дін жолын танып-білу сатысы деуге болады. Бұл басқыштың негізгі талабы – күллі дүниедегі болмыс-тіршіліктің негізі «бір Алла» екенін танып-білу, түсіну. Төртіншісі, «хақиқат» («фано») – Аллаға жақындап, оны танып-білудің ең жоғары басқышы. Сопылық түсінік бойынша, «шариғатсыз» «тариқат», «тариқатсыз» «мағрифат», «мағрифатсыз» «хақиқат» болуы мүмкін емес.