В
Все
Б
Биология
Б
Беларуская мова
У
Українська мова
А
Алгебра
Р
Русский язык
О
ОБЖ
И
История
Ф
Физика
Қ
Қазақ тiлi
О
Окружающий мир
Э
Экономика
Н
Немецкий язык
Х
Химия
П
Право
П
Психология
Д
Другие предметы
Л
Литература
Г
География
Ф
Французский язык
М
Математика
М
Музыка
А
Английский язык
М
МХК
У
Українська література
И
Информатика
О
Обществознание
Г
Геометрия
mudruivitya
mudruivitya
13.10.2022 16:05 •  Литература

Поработаем по таблище Начало Повести
финал
немой и могучий
работал за четверых
смахивал за степенного гусака
сложенный богатырем быстрей какой он в конце повести был начяло есьть

Показать ответ
Ответ:
Grizman7
Grizman7
20.07.2020 19:41

Главные герои, участвовавшие в повести - это Дошейн, малограмотный человек, с доброй душой. Он в аиле, создаёт школу в сарае, чтобы дарить деткам радость, своё тепло и свет. У него настолько было огромное доброе сердце, что и в снег и в стужу, и через лужи он переносил детей на руках, чтобы они могли попасть в его школу и учится. Когда он встречает сироту, то очень ей увлекается, и мечтает ей подарить счастливое будущее. При всех его чувствах к ней, он не открывается и не бросается в омут, а жертвует ими, отправляя девочку учится в город. Тем самым его жертва сиротке встать на ноги и выучится.

Алтынай - сиротка, не получавшая ни заботы не теплоты, не любви. Она лишь только получала ругань и побои от тётки, которая её никогда не любила. В школе, она получает ту заботу, ласку и добрую улыбку и влюбляется в своего первого учителя Дюшейна. Впоследствии она его благодарит за то что он для неё сделал.

Объяснение:

0,0(0 оценок)
Ответ:
БИОЛОГИЯ1204
БИОЛОГИЯ1204
07.10.2021 16:48

1. Назавіце характэрныя рысы творчасці Ядвігіна Ш.

Адказ праілюструйце прыкладамі з прачытанага твора.

2. Пералічыце вобразы-сімвалы, ужытыя ў апавяданні Ядвігіна Ш. «Дуб-дзядуля».

3. Патлумачце алегарычны сэнс твора.

Перакажыце яго ад 3-й асобы, напрыклад, ад імя поля.

4. Ці актуальнае, на вашу думку, апавяданне «Дуб-дзядуля» сёння?

Абгрунтуйце адказ.

5. Уявіце, што вы мастак у выдавецтве. Вам неабходна падрыхтаваць вокладку для кнігі Ядвігіна Ш. «Дуб-дзядуля».

Зрабіце эскіз або апішыце словамі ідэю вокладкі, якая адлюстроўвала б ключавы эпізод твора.

6. Параўнайце апавяданне «Дуб-дзядуля» Ядвігіна Ш. з апавяданнем Якуба Коласа «Крыніца», якое вывучалася ў V класе.

Знайдзіце агульныя і адрозныя рысы.

7. Беларускі даследчык Аляксей Рагуля піша:

«У апавяданні “Дуб-дзядуля” створаны абагульнены вобраз беларускай сацыяльнай прасторы. “Край блакітных азёр” ’яўляецца перш за ўсё краем азёр салёнага поту, горкіх слёз і крыві. Сэнс жыцця новага пакалення заключаецца ў тым, каб адшукаць у глыбінных пластах нацыянальнай душы (культуры) крыніцы жывой вады і напаіць ёй парасткі новага жыцця».

Ці згодны вы з такой інтэрпрэтацыяй апавядання? Чаму?

*8. Абмяркуйце ў групах словы Ядвігіна Ш. з яго «Лістоў з дарогі»:

«Як багацце краю залежыць ад спазнання яго самога, так мінуўшая гісторыя народаў — гэта адкрытая кніга, з каторай можна даведацца аб усіх прычынах развіцця і ўпадку гэтых народаў; па гэтай кнізе — па гэтай вяковай практыцы мы павінны вучыцца, як нам трэба кіравацца ў цяперашнім жыцці, каб будаваць лепшую сабе будучыну».

Ці застанецца правільным гэта выказванне класіка, калі замяніць выраз «мінуўшая гісторыя народаў» на «мастацкая літаратура»? Чаму?

*9.  Ці залежыць успрыманне мастацкага твора ад часу яго стварэння і прачытання?

Якія праблемы, узнятыя ў апавяданні «Дуб-дзядуля», актуальныя сёння?

Якія — не?

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Литература
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота