Дайте связный ответ на вопрос: Как художественные детали, детали интерьера созданию образа главного героя?
Для этого отметьте детали интерьера и слова, передающие душевное состояние героя.
1. Обратите внимание на детали: «нежилой угол», «приемная у доктора», «шелковая клетка», половица «выстелила под ногами», «мебель в саванах», «не звенящий мешок», деревянный ящик» и др.
(НА ЭТО ВНИЗУ ОТВЕТТЕ И НЕ РАДИ БАЛОВ ПИСАТЬ В ТЕМУ)
2. Найдите строчки, характеризующие душевное состояние героя.
3. Соедините душевное состояние героя с описанием деталей интерьера.
4. Сделайте вывод.
Не с инета,текст мой брать можно :3 :
Тургенев мой любимый писатель. Он также любил природу и родину родного края,как и я. Поэтому, Тургенев постоянно начинал все свои рассказы с описания окружающего мира. Он описывал закат,рассвет, описывал все деревья и какими бы они не были он их любил. Вот один из отрывков его произведения. В рассказе «Бежин луг», ярко представлен июльский пейзаж: «цвет небосклона, легкий, бледно лиловый», «в сухом и чистом воздухе пахнет полынью, сжатой рожью, гречихой», ночью «стальные отблески воды, изредка и смутно мерцая, обозначали её теченье».
У него прекрасно получалось записывать все моменты , случившиеся с ним на природе.
Насколько я знаю, Тургенев очень любил русский язык. И всегда считал его самым лучшим и несравненным языком...
" Во дни сомнений, во дни тягостных раздумий о судьбах моей родины — ты один мне поддержка и опора, о великий, могучий, правдивый и свободный русский язык!.. нельзя верить, чтобы такой язык не был дан великому народу!"
Михайло Коцюбинський, услiд за Тарасом Шевченком, Нечуєм-Левицьким, опоетизував волелюбний дух трудящих Украïни. Остап Мандрика був вихований на оповiданнях дiда, "який ходив у Сiч, а потiм рiзав панiв в Уманi". Тi розповiдi пробуджували в дитячiй головi химернi мрiï, вояцький запал. Остап не хотiв змиритися з тим, що вiн, Соломiя, дiд - не бiльше, нiж худоба в пана. Вiн часто згадує, як катували сивого дiдуся на стайнi, як погрожував оббiлувати i його самого пан. Остап любив кожну стежечку, кожний горбочок рiдноï землi, але жити в неволi - гiрше смертi. Цiєю вiдчайдушнiстю у своєму прагненнi до волi вiн нагадує козака Голоту, Миколу Джерю, героïв Шевченка.
Та справжнiм вiдкриттям в лiтературi було створення письменником образу жiнки, не тiльки покривдженоï, стражденноï, а й сильноï, смiливоï, здатноï до боротьби за свою долю. "Ваша Соломiя - то джерело пiд час спеки... то завдаток типу жiнок, що умiють боронити себе", - так визначала цей образ вiдома громадська дiячка того часу Н. Кобринська. Щоб бути справжнiм товаришем Остаповi, вона жертвує своєю красою, чудесними косами. Засмученi очi Соломiï не покидають з того часу нашу уяву. Бачимо ïх, коли з жахом стежить Соломiя за високими вогняними горами палаючих плавнiв i в останньому вiдчаï кличе тяжко пораненого Остапа; коли на човнi разом з Iваном готує напад на турецьких козакiв, щоб звiльнити свого коханого; коли чорна безодня дунайськоï води заховує тiло...
Дорогою, найвищою цiною заплатила Соломiя за жадання бути вiльною, гiрку цiну дав за волю Остап: все життя списане на спинi, а половина душi навiки залишилася в Дунаï. Такий трагiчний кiнець оповiдання ще раз пiдкреслює волелюбнiсть украïнського народу, його прагнення будь-якою цiною добитися свободи.