1.Што вам спадабалася ў прачытаным урыўку «Дзядзька-кухар» Я. Коласа?
Вельмі спадабаўся сам дзядька Антось і яго штукарствы. Ён быў уважлівым да пляменнікаў, любіў іх, перадаваў свій вопыт.
2.Якія радкі твора выклікалі ўсмешку?
Выклікалі ўсмешку радкі пра тонкую псіхалогію дзядзькі, яго жаданне пераўзыйсці ў гатаванні жанчын, эпізод з няўдалымі клёцкамі.
3.Чым вам спадабаўся дзядзька-штукар? Ці часта вы сустракаеце ў жыцці такія адносіны паміж дарослымі і дзецьмі?
Дзядзька Антось вельмі любіў дзяцей і, калі выдавалася вольная хвіліна, ён дарыў яе дзецям. Ён расказваўім казкі, хадзіў на поплаў па кветкі,
4.Ад чыйго імя вядзецца ў творы апавяданне: “Я помню дзень той. Вечарэла...” Хто гэты чалавек? Ці не адзін з тых, хто тады быў разам з дзядзькам Антосем, і пасля, праз шмат гадоў, успамінаў мінулае?
У аснову паэмы «Новая зямля» быў пакладзены аўтабіяграфічны матэрыял, успаміны дзяцінства. Героі паэмы — сам пісьменнік, маленькі Костусь, родныя яму людзі — бацька і маці, браты і сёстры, а таксама дзядзька Антось (малодшы бацькаў брат
7.Якімі з пералічаных сродкаў стварэння камічнага ў творы карыстаецца аўтар, калі паказвае дзядзьку Антося ў розныя моманты яго кухарства і, нарэшце, вынік яго старанняў: Паскудства, брат, і не пытайся!
Аўтар карыстаецца ўсімі з пералічаных асбліва, смешныя выразы.
Интересное произведение.По жанровой направленности произведение относится к короткому рассказу. Основной темой рассказа является проявление человеческих качеств в период военных действий. Война против немецких захватчиков подходит к концу и в одной воинской части по приказу майора солдаты отправляются на ремонт моста, который оказывается разобранным отступающими немцами. Для охраны работающих солдат майор отправляет молодого неопытного младшего лейтенанта Растягаева, недавно откомандированного в часть, в сопровождении двух солдат. Лейтенант с самого начала войны проявляет желание защищать родину, однако постоянно получает отказ, поскольку не подходит по возрасту. Наблюдая за обстановкой, Растягаев замечает в бинокль вдалеке забуксовавший немецкий автомобиль. Лейтенант сообщает об увиденном сопровождавшим солдатам, однако они не проявляют к новости никакого интереса. Однако Растягаев приказывает развернуть стоявшую рядом пушку, брошенную убегавшими врагами, и произвести в стороне немцев залпы. Один из солдат по имени Игнат пытается остановить рьяного лейтенанта, объясняя, что вступать в бой именно сейчас ошибочно, поскольку могут пострадать невинные люди. Но Растягаев никого не слышит. В итоге оказывается разбомбленной сельская изба, в результате ответного минометного залпа немцев погибают несколько русских солдат, а Растягаев получает удар в лицо от разъяренных его действиями сослуживцев.
1.Што вам спадабалася ў прачытаным урыўку «Дзядзька-кухар» Я. Коласа?
Вельмі спадабаўся сам дзядька Антось і яго штукарствы. Ён быў уважлівым да пляменнікаў, любіў іх, перадаваў свій вопыт.
2.Якія радкі твора выклікалі ўсмешку?
Выклікалі ўсмешку радкі пра тонкую псіхалогію дзядзькі, яго жаданне пераўзыйсці ў гатаванні жанчын, эпізод з няўдалымі клёцкамі.
3.Чым вам спадабаўся дзядзька-штукар? Ці часта вы сустракаеце ў жыцці такія адносіны паміж дарослымі і дзецьмі?
Дзядзька Антось вельмі любіў дзяцей і, калі выдавалася вольная хвіліна, ён дарыў яе дзецям. Ён расказваўім казкі, хадзіў на поплаў па кветкі,
4.Ад чыйго імя вядзецца ў творы апавяданне: “Я помню дзень той. Вечарэла...” Хто гэты чалавек? Ці не адзін з тых, хто тады быў разам з дзядзькам Антосем, і пасля, праз шмат гадоў, успамінаў мінулае?
У аснову паэмы «Новая зямля» быў пакладзены аўтабіяграфічны матэрыял, успаміны дзяцінства. Героі паэмы — сам пісьменнік, маленькі Костусь, родныя яму людзі — бацька і маці, браты і сёстры, а таксама дзядзька Антось (малодшы бацькаў брат
7.Якімі з пералічаных сродкаў стварэння камічнага ў творы карыстаецца аўтар, калі паказвае дзядзьку Антося ў розныя моманты яго кухарства і, нарэшце, вынік яго старанняў: Паскудства, брат, і не пытайся!
Аўтар карыстаецца ўсімі з пералічаных асбліва, смешныя выразы.
Объяснение:
тут не все но по моему
Интересное произведение.По жанровой направленности произведение относится к короткому рассказу. Основной темой рассказа является проявление человеческих качеств в период военных действий. Война против немецких захватчиков подходит к концу и в одной воинской части по приказу майора солдаты отправляются на ремонт моста, который оказывается разобранным отступающими немцами. Для охраны работающих солдат майор отправляет молодого неопытного младшего лейтенанта Растягаева, недавно откомандированного в часть, в сопровождении двух солдат. Лейтенант с самого начала войны проявляет желание защищать родину, однако постоянно получает отказ, поскольку не подходит по возрасту. Наблюдая за обстановкой, Растягаев замечает в бинокль вдалеке забуксовавший немецкий автомобиль. Лейтенант сообщает об увиденном сопровождавшим солдатам, однако они не проявляют к новости никакого интереса. Однако Растягаев приказывает развернуть стоявшую рядом пушку, брошенную убегавшими врагами, и произвести в стороне немцев залпы. Один из солдат по имени Игнат пытается остановить рьяного лейтенанта, объясняя, что вступать в бой именно сейчас ошибочно, поскольку могут пострадать невинные люди. Но Растягаев никого не слышит. В итоге оказывается разбомбленной сельская изба, в результате ответного минометного залпа немцев погибают несколько русских солдат, а Растягаев получает удар в лицо от разъяренных его действиями сослуживцев.
Надеюсь
Объяснение: