14. Установіть відповідність між героями та їхніми висловами(1б): A Павлусь 1 «Ідьте додому, та не тепер, аж весною. Кого зимовий степ
Б харциз
обійме, тому і не жити більше»
В батько 2 «Давно ми, сестро, не були такі щасливі, як сьогодні»
Степан
3 «Я тобі дорогу до татарів покажу, та вибач, що тебе трохи
Девлет спутав»)
Гірей
4 «Сини мої, соколи, ось де ми стрінулись!»
кому не сложно
1) Какую вещь надела Герда, которую Кай, по её словам, ещё не видел? (Башмачки)
2) Что "самое драгоценное" решила Герда отдать реке и зачем?
(бросила башмачки в воду в надежде, что река вернёт ей Кая)
3) Что колдунья спрятала от Герды и зачем?
(она умертвила розы, чтобы Герда забыла о своей цели и осталась жить с ней)
4) Почему ворон решил познакомиться с девочкой?
(желал ей добра, увидев, что она одна бредёт по белу свету)
5) С какой обратился олень к финке?
(Дать Герде силы)
Объяснение: Читать надо было
Окуянын каармандары - Шаломалар, Юра, Петрович.
Чыгарманын Герою Петровичу, ал 25 жыл күтөт кайтып үйгө сыновей, ачылат страшную чындыкты: анын балдары эч качан вернутся. Коломиец, сделавший бул эмес түшүнөт, бул отнял у оорулуунун старика единственную артаарын дающую ага күч жашоого.
Крутой береги дарыясынын-бул күтүүсүз бурулуш, трагедияга алып келет.
Маанисин заглавия "Крутой дарыясынын жээги" - щедрость өмүрова, умтулуусу бөлүшүү радостями жана отозваться на чоочун бирөөнүн ю, сүйүү адамдарга карата, активдүү күрөшүү көрүнүшү жамандыктын, согушту, зордук-зомбулукту, университетинде карата тагдыры адам – чегинин гуманизм, алар түзүү керек өзүндө буга чейин өспүрүм куракта. Жаштык балалык колдонгон. Жогорку адамгерчилик-бул, баарынан мурда, адамга аяр жана камкор мамиле, анын ар-намысы менен кадыр-баркын сыйлоону талап кылуу.