В
Все
Б
Биология
Б
Беларуская мова
У
Українська мова
А
Алгебра
Р
Русский язык
О
ОБЖ
И
История
Ф
Физика
Қ
Қазақ тiлi
О
Окружающий мир
Э
Экономика
Н
Немецкий язык
Х
Химия
П
Право
П
Психология
Д
Другие предметы
Л
Литература
Г
География
Ф
Французский язык
М
Математика
М
Музыка
А
Английский язык
М
МХК
У
Українська література
И
Информатика
О
Обществознание
Г
Геометрия
geralis728p0bgjl
geralis728p0bgjl
01.02.2021 02:37 •  Литература

1. Почему актёр считает, что ему «повезло с учителями»? 2. Как он учился «жить с героем вместе»?
3. Почему актёр говорит, что «триста жизней прожил будто»?
1. Какие картины вы представили во время чтения?
3. Что было самым непонятным и трудным при чтении?

вот текст ​


1. Почему актёр считает, что ему «повезло с учителями»? 2. Как он учился «жить с героем вместе»?3. П

Показать ответ
Ответ:
ggggdcdxf
ggggdcdxf
28.12.2022 16:12
Герасим был крепостным крестьянином. имел мало прав. был глухонемой от рождения. у него была хозяйка которой он должен был подчиняться. добрый, умный, вежливый, ответственный, рассудительный. жил по принципе "мы в ответе за тех, кого приручили". поэтому ему и пришлось утопить муму, из-за того, что это попросила сделать хозяйка. так как он был глухонемым ему было сложно общаться с людьми, а муму понимал его без слов. ему было больно убивать собаку, он остался совсем один. и умер вскоре после того как утопил муму. один.
0,0(0 оценок)
Ответ:
Kirill0812
Kirill0812
25.02.2023 20:29
Пам'ятаю, як збентежила мене новела гр. тютюнника "климко". було таке вiдчуття, нiби я сам весь час знаходився поруч з головним героєм, страждав i радiв разом iз ним, переживав та вперто йшов до поставленоi мети. я бачив нашу украiну у страшнi часи воєнного лихолiття i пишався спiввiтчизниками, душi яких не затьмарили хмари нiмецькоi окупацii.нi, я зовсiм не заперечую значення iсторичноi науки, але завдяки таланту письменника минуле мого краю вiдкрилося менi виразно i болюче. подii твору зворушили мою душу, багато чому навчили, а головне - наповнили гордiстю за причетнiсть до народу, горде iм'я якому - украiнець.у цьому i полягає головне завдання лiтератури: показати життя, дiйснiсть у формi художнього вiдбитку, але вiдбитку такого, який сам являє собою життя. художня лiтература - це пiдручник життя, який дає нам iсторичнi знання, формує свiтогляд, впливає на морально-естетичне самовдосконалення. у загальнонародному значеннi твори художньоi лiтератури є тим невичерпним джерелом, яке живить громадянську та суспiльну свiдомiсть, збуджує соцiальну активнiсть i сприяє всебiчному вихованню читачiв.вiдкриваючи нову художню книгу, ми ще не знаємо нi ii змiсту, нi головних героiв. та прочитавши цей твiр, нiби пiднiмаємося ще на одну сходинку знань, мудростi, досвiду i вдосконалення власноi душi. я впевнений, що людство не могло б прогресивно розвиватися, якби не iснувало художньоi лiтератури. кращi твори, вiдбиваючи дiйснiсть народу у ii зв'язку з минулим, тим самим окреслюють загальний поступ вiд сучасного до майбутнього.життя, яке мiститься у творi, як мiнiкосмос, вiдбиває i виявляє в собi всесвiт, повноту людського життя i всю цiлiснiсть буття.
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Литература
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота