Кто понимает в аналитической химии Зайдите и хотя бы по одной задаче 1 дм3
стічної води, що містить нікель, випарили досуха та після відділення
домішок, що заважають, отримали осад нікельдиметилгліоксимату. Промитий осад
розчинили, додали 10 см3 0,0100 М розчину комплексону ІІІ, на титрування надлишку якого
витратили 3,1 см3 0,0100 М розчину солі магнію. Розрахуйте масову концентрацію нікелю
(мг/дм3) в стічній воді.
2). Який титр їдкого натру, якщо в 50,00 см3 розчину міститься 2,000 г натрій
гідроксиду?
4). При визначенні плюмбуму у ґрунті із наважки 10 г отримали 25 см3 розчину
витяжки. У 2 мірні колби помістили по 15 см3 отриманого розчину, в одну колбу додали
5 см3
стандартного розчину (T(Pb+2)=0,00001 г/см3), потім розбавили обидва розчини
фоновим електролітом до 25 см3 , перемішали та зняли полярограми, висота яких склала 35
та 49 мм відповідно. Розрахуйте вміст плюмбуму в ґрунті (мг/г)
Запишем уравнение диссоциации сульфата алюминия:
Al₂(SO₄)₃ = 2Al³⁺ + 3SO₄²⁻
Из этого уравнения видно, что из 1 моль сульфата алюминия получается 2 моль ионов алюминия и 3 моль сульфат ионов (смотри коэффициенты)
Значит из 0,1 моль сульфата алюминия образуется 0,2 моль ионов алюминия и 0,3 моль сульфат ионов
Число ионов можно найти по формуле n*Na, где n-количество вещества, Na-число Авогадро - const=6,02*10²³
Число ионов алюминия = 0,2 моль * 6,02 * 10²³ =1,204 * 10²³ ( ионов)
Число сульфат ионов = 0,3 мол
Объяснение:
а) Качественная реакция на многоатомные спирты (с Cu(OH)2):
CH2-OH CH2-O -- (связь к меди)
CH-OH + Cu(OH)2 -> CH-O -- Cu + 2H2O
CH2-OH CH2-OH
Раствор глицерина приобретает ярко-синюю окраску
Ну, или действием CuO на этанол (качественная реакция):
CH3-CH2-OH + CuO->(t) CH3-CHO + Cu + H2O
Т.е., мы опускаем медную проволоку, на которой есть оксид меди(II) и получаем очищенную медь и приятный запах ацетальдегида.
б) Там то же самое только реакция на этиленгликоль немного другая:
CH2-OH CH2-O (связь к меди)
(связь вниз) + CuO -> (связь вниз) Cu + 2H2O
CH2-OH CH2-O (связь к меди)
Надеюсь, это - то, что надо:)
Объяснение: