Мәтіндегі ақпарат "төрт сөйлем" тәсілін пайдаланып айт.пікір.оқыған мәтін бойынша өз пікірінді бір сөйлеммен жаз.дәлел.өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.мысал.пікірінді өмірмен байланыстырып,мысал келтір.қорытынды.тақырып бойынша қорытынды жаз.
Бір Азамат деген оқушы сабақтан соң саябақта серуендеп жүрді.Сағат түскі он екі еді.Бір кішкентай бала бір құстың балапанын ұстап алып; -Мен сені үйге апарып бағамын,сен өсеремін -деп жүр екен. Сонда Азамат; -Сен бұл балапанды не қыласын? Cен оны ұясына апар,оны анасы іздеп жүрген болар?Анасынан артық оны ешкім бағалмайды! -Жақсы апарайын,осы айтақанын рас болар-деп бала балапанмен жүгіріп кетті. Міне осындай бір қызық оқиға болған!
На прогулке Один ученик после уроков гулял в парке.Это было в часов в двенадцатьОдин маленький мальчик поймал птенца и говорит; -Я понесу тебя домой и буду ухаживать и ты вырастишь. Тогда Азамат ; Зачем тебе птенец?Ты отнеси обратно в гнездо,наверное его ищет его мать!Только мать птенца может его хорошо вырастить. -Хорошо я отнесу его обратно,это верное решение-сказал мальчик и побежал с птенцом. Вот такая была интересная история!
Человек знал, что очень высоко казахского народа. памяти народа сложившиеся правила ,Народного уважения и оценки подземных путей, чтобы вкусно и приготовление его оценки , следует процедуру ее разработки, так что коөзің вкусно ,мяса смогли найти, и в Казахском уважение большие, их президент фонда "бобек", пк нравственных свойств широкого представления через скатерть , то на кухне ,навесные қанақасы қөрсетқкен , , в добрых традициях нашего народа, щедрый вкус и открытого человека руки из дома не □□□□□□□ - □□□□□□□□□□□□хорошо,Вкус □□□□□□□ казахской дружбы,единства,понимание, что магистральный путь ,понимании Народного ,свойства ,могущества,разъяснено.
-Мен сені үйге апарып бағамын,сен өсеремін -деп жүр екен.
Сонда Азамат;
-Сен бұл балапанды не қыласын? Cен оны ұясына апар,оны анасы іздеп жүрген болар?Анасынан артық оны ешкім бағалмайды!
-Жақсы апарайын,осы айтақанын рас болар-деп бала балапанмен жүгіріп кетті.
Міне осындай бір қызық оқиға болған!
На прогулке
Один ученик после уроков гулял в парке.Это было в часов в двенадцатьОдин маленький мальчик поймал птенца и говорит;
-Я понесу тебя домой и буду ухаживать и ты вырастишь.
Тогда Азамат ;
Зачем тебе птенец?Ты отнеси обратно в гнездо,наверное его ищет его мать!Только мать птенца может его хорошо вырастить.
-Хорошо я отнесу его обратно,это верное решение-сказал мальчик и побежал с птенцом.
Вот такая была интересная история!
, в добрых традициях нашего народа, щедрый вкус и открытого человека руки из дома не □□□□□□□ - □□□□□□□□□□□□хорошо,Вкус □□□□□□□ казахской дружбы,единства,понимание, что магистральный путь ,понимании Народного ,свойства ,могущества,разъяснено.