Адамдардын мiнез-кулкы болсын,мадениеттiлiги,омiр суру кагидалары ар килы.Адам алдымен озiн сыйлауы тиiс,одан кейiн озгенi сыйлап уйренедi.Адамдыктын белгiсi алдымен улкенге салем беруден басталады емеспе?!<Улкенге курмет,кiшiге iзет>,-дегендей ардайым улкен-кiшiнi сыйлау бiздiн мiндетiмiз.Адалдык...адамдык...Уадеге берiк,созiнен таймай,сыпайы болу аса улкен жауапкершiлiктi кажет етедi.Шындык...Ол кейде ашы болуы да мумкiн.Оны адамнын бетiне тiке карап айту онай тимесi анык,дегенмен акикат кажет.Иаа,жанындагы сенi багалайтын,сыйлайтын таныстарынга,достарынга жаксы соз айтып,мактасан бiр маркайып калары созсiз.Омiрде жаксы мен жаман катар журедi.Жаман жагымсыз iстер адамнын iс-арекетiнен корiнетiнi белгiлi.Адам бiр-бiрiн багалай алса,басканы тусiнiп,сыйлап,iстеген iсiне аркез есеп берсе,турган ортасымен бакытты да,баянды кун кешедi.Омiрге пенде болып келген сон,пенде болып кайту улкен мiндет.
Традиции в казахской семье также связаны с запретами. Запретные слова-средство воспитания, имеющее большое значение. Поэтому в казахском народе старшие учили маленьких детей быть далекими от зла, близкими к добру даже через запретные слова. В казахском народе порог-священное понятие. Это шегара снаружи и внутри дома, шегара богатства и бедности. Порог-это страж счастья и добра. Банальные слова «ступай на порог, счастье убегает», «не стой на пороге, не возвращай добро, которое приходит домой», «стой на пороге, Не зови бедность, плохое суеверие» просто не произносятся, порог - знак счастья. Когда ты переступаешь порог, ты становишься бедным, когда идет благословенный человек, ты становишься богатым. Поэтому, когда молодая невестка впервые входит с порога, совершается доброе суеверие. На него посыпались брызги, и он, размахивая правой ногой, сказал: "Бісмілла!» — что включает. От Турсын Журтбая.
Традиции в казахской семье также связаны с запретами. Запретные слова-средство воспитания, имеющее большое значение. Поэтому в казахском народе старшие учили маленьких детей быть далекими от зла, близкими к добру даже через запретные слова. В казахском народе порог-священное понятие. Это шегара снаружи и внутри дома, шегара богатства и бедности. Порог-это страж счастья и добра. Банальные слова «ступай на порог, счастье убегает», «не стой на пороге, не возвращай добро, которое приходит домой», «стой на пороге, Не зови бедность, плохое суеверие» просто не произносятся, порог - знак счастья. Когда ты переступаешь порог, ты становишься бедным, когда идет благословенный человек, ты становишься богатым. Поэтому, когда молодая невестка впервые входит с порога, совершается доброе суеверие. На него посыпались брызги, и он, размахивая правой ногой, сказал: "Бісмілла!» — что включает. От Турсын Журтбая.