1-деңгей Мәтіндегі жағымды және жағымсыз әрекеттерді білдіретін сөздерді бөліп жазыңдар. Көкпен болғаным 3-ші тапсырма, ал қызылмен боялғаным 2-ші тапсырма көмектесіңдерш ажжжттт
Кітапхана сол кітаптың әлемінің, қайда сен көрінген кітапты табу білесің және қарамастан керек ақпаратты. Қашан біз кітапханаға деген кіреміз бізге есік осы ашылады кітаптың тамаша елін. Кітапханада стелажи тұрады кітаптармен. Олардың анда сотни, ал мыңдаған. Кітапханада біз кітап на үйді алу білеміз қарамастан және аздан кейін кері ал- кейін. Бірақ к өкінішке аз адамдар қайтарады кітаптар арада жақсы күйде. Сол себептен біз кітапты оның кітапханасында керек алсақ күт- және бережно оған деген қарайды. Ғой ғана біз табу білеміз ана кітапханада бізге керек кітапты. Кітапханада кітаптар білімнің бөлек-бөлек облыстарынан жинақы. Бас-басы басылымды ша өзінің дәмінің табады, қарамастан немесе нешінші оқу немесе жұмыс үшін сұрайды. Арада бас-басы кітапханаға оқу залым болады, қайда тұянадай жиһазда отырасың және оқисың газеттер, журналдарды қарайсың, әдеби новинками танысасың. Арада кітапханаға көп қызықты білікті өте қызықты адамдар жұмыс істейтін, сондықтан не олар ескі, нанғысыз әдемі кітаптармен өзара жанасады және қарамастан
«Акын» - в казахском языке это уважительная форма обращения к вышедшему из народа поэту-импровизатору.
Айтыс – это публичное поэтическое состязание двух акынов. Каждое лето отовсюду съезжаются акыны, которые без предварительной подготовки, импровизируя поочередно, соревнуются в находчивости, в блеске мыслей, в умении сочинять стихи экспромтом.
В 2006 году айтыс был включен в репрезентативный список нематериального культурного наследия человечества.
Зарождение айтыса в эпоху образования казахских племенных союзов и их синхронное развитие – это незаменимая часть в духовной жизни казахского народа.
«На наскальных рисунках в горах стран Центральной Азии, Алтайского региона, уездов Хутуби, Тарбагатая, долины реки Или сохранились изображения играющих на домбре акынов», - рассказывает Далилбек. По его словам у казахского народа есть очень много разных обычаев и традиций, некоторые из них в процессе исторического развития были вытеснены. Однако акын-айтыс – единственный в своем роде связан с казахским народом общей судьбой, и голос акынов продолжает радовать слух и по сей день.
Согласно данным, казахи проживают в 13 странах мира. Из них только казахи Китая и Монголии сохранили свою самобытную культуру. «Для сохранения традиций айтыса и его развития нужны определенные условия. Первое – это благодарный слушатель, который будет ценить искусство айтыса, второе – благоприятная социальная среда для развития искусства айтыса», - отметил Далилбек.
25 января 2008 года в студенческом городке Илийского педагогического института г. Куйтунь (СУАР) было образовано Исследовательское общество айтыса. Это событие стало новой вехой в работе над сохранением традиций айтыса
керек ақпаратты. Қашан біз кітапханаға деген кіреміз бізге есік осы ашылады
кітаптың тамаша елін. Кітапханада стелажи тұрады
кітаптармен. Олардың анда сотни, ал мыңдаған. Кітапханада біз кітап на үйді алу білеміз
қарамастан және аздан кейін кері ал- кейін. Бірақ к өкінішке аз адамдар қайтарады
кітаптар арада жақсы күйде. Сол себептен біз кітапты оның кітапханасында керек алсақ
күт- және бережно оған деген қарайды. Ғой ғана біз табу білеміз ана кітапханада
бізге керек кітапты. Кітапханада кітаптар білімнің бөлек-бөлек облыстарынан жинақы. Бас-басы
басылымды ша өзінің дәмінің табады, қарамастан немесе нешінші оқу немесе жұмыс үшін сұрайды. Арада
бас-басы кітапханаға оқу залым болады, қайда тұянадай жиһазда отырасың және оқисың
газеттер, журналдарды қарайсың, әдеби новинками танысасың. Арада
кітапханаға көп қызықты білікті өте қызықты адамдар жұмыс істейтін, сондықтан
не олар ескі, нанғысыз әдемі кітаптармен өзара жанасады және қарамастан
«Акын» - в казахском языке это уважительная форма обращения к вышедшему из народа поэту-импровизатору.
Айтыс – это публичное поэтическое состязание двух акынов. Каждое лето отовсюду съезжаются акыны, которые без предварительной подготовки, импровизируя поочередно, соревнуются в находчивости, в блеске мыслей, в умении сочинять стихи экспромтом.
В 2006 году айтыс был включен в репрезентативный список нематериального культурного наследия человечества.
Зарождение айтыса в эпоху образования казахских племенных союзов и их синхронное развитие – это незаменимая часть в духовной жизни казахского народа.
«На наскальных рисунках в горах стран Центральной Азии, Алтайского региона, уездов Хутуби, Тарбагатая, долины реки Или сохранились изображения играющих на домбре акынов», - рассказывает Далилбек. По его словам у казахского народа есть очень много разных обычаев и традиций, некоторые из них в процессе исторического развития были вытеснены. Однако акын-айтыс – единственный в своем роде связан с казахским народом общей судьбой, и голос акынов продолжает радовать слух и по сей день.
Согласно данным, казахи проживают в 13 странах мира. Из них только казахи Китая и Монголии сохранили свою самобытную культуру. «Для сохранения традиций айтыса и его развития нужны определенные условия. Первое – это благодарный слушатель, который будет ценить искусство айтыса, второе – благоприятная социальная среда для развития искусства айтыса», - отметил Далилбек.
25 января 2008 года в студенческом городке Илийского педагогического института г. Куйтунь (СУАР) было образовано Исследовательское общество айтыса. Это событие стало новой вехой в работе над сохранением традиций айтыса