В
Все
Б
Биология
Б
Беларуская мова
У
Українська мова
А
Алгебра
Р
Русский язык
О
ОБЖ
И
История
Ф
Физика
Қ
Қазақ тiлi
О
Окружающий мир
Э
Экономика
Н
Немецкий язык
Х
Химия
П
Право
П
Психология
Д
Другие предметы
Л
Литература
Г
География
Ф
Французский язык
М
Математика
М
Музыка
А
Английский язык
М
МХК
У
Українська література
И
Информатика
О
Обществознание
Г
Геометрия
Батыр100
Батыр100
19.06.2020 06:29 •  История

Яку роль в історії Франції відіграв її перший міністр рішельє. Скласти
Таблицю розвиток Франції у 1594 році по 1815 рік

Показать ответ
Ответ:
KristinaPech
KristinaPech
22.01.2020 16:20
Естественным следствием простоты таких отношений и потребностей было то, что деньги в государстве не обращались в большом количестве, и при ограниченности торговли с другими государствами, в особенности в первые времена, легко обходились без золота и серебра. Это обстоятельство приписывается Ликургу, будто бы изгнавшему из государства все золото и серебро и заменившему их железной монетой, которая своей тяжестью и количеством должна была затруднить денежные обороты. Но в столь ранние времена не было ни надобности, ни необходимости отменять золотую монету: у спартанцев никогда не было большого количества благородных металлов, так что они не могли впоследствии даже доставить золота, потребного на позолочение головы Зевса Амикклейского. Поэтому скорее всего можно предположить, что малое количество золота и серебра во времена Ликурга было весьма естественно и только позже, когда в остальных греческих государствах золотая монета была уже в большом обращении, Спарта стала отличаться тем, что в ней было мало золота.
 Таким же образом напрасно приписывают Ликургу и запрещение всякого умственного занятия в то время, как в остальной Греции, сначала в немногих местах, а потом и во всей эллинской нации проявлялись уже признаки научного образования.
 При необыкновенной привязанности спартанцев к своим законам и обычаям умственное развитие их задерживалось всею системою древних учреждений, при к их государственному устройству. И когда в других греческих государствах появлялись ораторы, софисты, философы, историки и драматические поэты, умственная сторона воспитания у спартанцев ограничивалась лишь обучением грамоте и письму, священным и воинственным песням, которые они пели на празднествах и начиная битву. Мальчиков приучали с ранних лет к кратким, ясным ответам. Такая речь называлась лаконической. Речь эта отличалась меткостью и остроумием, а в выражении чувства духовной свободы и независимости возвышалась над речью тех, которые, хоть и имели прославленное образование, но утратили силу, ясность речи и душевную чистоту. С такими понятиями, вытекавшими из жизненного опыта, неразрывно было связано свойственное преимущественно спартанцам и прославившее их почитание старших, так как мудрость приобретается главным образом долгою жизнью.
0,0(0 оценок)
Ответ:
mboyko2005
mboyko2005
14.08.2022 07:03
Для пачатку трэба падрыхтаваць гліну. Для гэтага сырой ком старанна размінаецца, таксама, як размінаюць стромкае цеста. Пры гэтым неабходна перыядычна стукаць па ім кулаком. Гэта робіцца, каб гліна стала аднастайнай па ўсім аб'ёме, з яе пайшоў усё лішняе паветра, што гарантуе якасць атрымліваецца вырабы. Калі гліна занадта цвёрдая, можна дадаць трохі вады. Мясіць гліну можна не толькі рукамі, але і нагамі, што нават прасцей. У выніку павінна атрымацца гліна, якая не прыліпае да рук, але і не занадта сухая і ломкая. Для працы з выкарыстаннем ганчарнага круга неабходна рыхтаваць гліну мякчэй. Але гэтую тэхніку людзі асвоілі значна пазней, гэтак жа паступім і мы, разгледзеўшы спачатку элементарную тэхналогію вырабу глінянага посуду, якая выкарыстоўвалася задоўга да вынаходства ганчарнага круга.Уласна выраб посуду можна праводзіць двума асноўным з раскачаць плоскіх кавалкаў і з джгутоў, альбо нейкі іх камбінацыі.Гліну раскочваюць, як цеста для пірагоў на чым-небудзь роўным, накрыўшы яе папярэдне вільготнай анучай, да таўшчыні 5-7 мм, пасля чаго з атрыманага бліна рукамі фармуюць посуд патрэбнай формы. Такім добра рабіць плоскую посуд, напрыклад талеркі або неглыбокія міскі, альбо нешта зусім дробнае, накшталт тлушчавы (алейнай) лямпы.Выраб гаршкоў, катлоў, крынок, збаноў неабходна ўжываць іншую тэхніку.Вазьміце невялікі кавалак гліны і раскачайце з яго паляць дыяметрам 0,5-0,7 мм, з яго вы будзеце фарміраваць сценкі пасудзіны, скручваючыся паляць у спіралі. Калі пасудзіна павінна мець плоскае дно, паступіце, як апісана вышэй, зрабіце блін і выражыце з яго круг неабходнага памеру.Укладваючы яго па перыметры донца правай рукой, вялікім пальцам левай рукі націскайце на паверхню жгута, дамагаючыся трывалага зліпання яго з донцам. Затым раскочваецца наступны паляць. Паколькі паверхню вырабы паступова падсыхае, для лепшага прыліпання наступнага вітка яе трэба чуць змочваць вадой з дапамогай пэндзля, анучны тампона, пучка пёраў.Апісаныя аперацыі паўтараюць да канца лепкі, г.зн. да таго часу, пакуль не будзе да канца сфармаваная ёмістасць пасудзіны.Калі хочаце атрымаць посуд з плыўнымі зменамі дыяметра, у працэсе працы віткі накладвайце з невялікім адхіленнем вонкі пры пашырэнні, і ўнутр - пры звужэнні. Для надання вырабу большай трываласці па ходзе лепкі джгуты загладжваюцца і выраўноўваюцца знутры стэкам або рукамі, змочанымі вадой.Пасля фарміраванне ёмістасці можна прымайстраваць ручкі-ножкі і г.д. чаго я вам рабіць не раю. Для пераноскі лепш выкарыстоўваць плеценыя вырабы, а ставіць на спецыяльныя падстаўкі або пясок.Пасля заканчэння лепкі, загарніце свой выраб у што-небудзь, падобнае на анучу або газету і пастаўце на стол донцам уверх сушыцца на два дні. Сушка вырабы павінна праходзіць у натуральных умовах. Спачатку пажадана, каб высахла дно, а затым гарлавіна, таму посуд і ставяць так, толькі тады рэч будзе трывалай. Калі ж сырое выраб паставіць на рыльца нельга, яго верхнюю частку абмотваюць вільготнай анучай і сушаць у тым становішчы, у якім ляпілі рэч.Выраб павінна высахнуць да паветрана-сухога стану. Калі яно сырое, то пры абпале можа лопнуць. Цяпер самая адказная працэдура - абпал.Пры першым абпале на працягу 2-3 гадзін неабходна павольна набраць тэмпературу 300 ° С.Пакуль не пачаўся працэс спякання гліністых часціц, павінны выдаліцца рэшткі вільгаці. Галоўнае - не дапускаць рэзкіх скокаў тэмпературы і аднабаковага перагрэву вырабы. Затым падымаем тэмпературу да 580 ° С, вытрымліваем 10-15 хвілін, пасля хвілін на 15 даем тэмпературу 900 ° С.Пасля гэтага спыняем абпал і даем вырабам спакойна астыць да тэмпературы не больш за 30 ° С.Толькі тады можна вымаць выраб.
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: История
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота