В
Все
Б
Биология
Б
Беларуская мова
У
Українська мова
А
Алгебра
Р
Русский язык
О
ОБЖ
И
История
Ф
Физика
Қ
Қазақ тiлi
О
Окружающий мир
Э
Экономика
Н
Немецкий язык
Х
Химия
П
Право
П
Психология
Д
Другие предметы
Л
Литература
Г
География
Ф
Французский язык
М
Математика
М
Музыка
А
Английский язык
М
МХК
У
Українська література
И
Информатика
О
Обществознание
Г
Геометрия
Artemgood
Artemgood
05.03.2020 17:39 •  История

Співвіднесіть назви військових операцій Червоної армії з територіями, які в результаті були звільнені.
АЖитомирсько-Бердичівська 1 звільнено райони, багаті на марганцеві та залізні руди, які були
вкрай необхідні для німецької військової промисловості. Створено умови для розгортання наступу
радянських військ на півдні України
Б Нікопольсько-Криворізька 2 звільнено від окупантів Миколаївську області та значну частину
Молдови
В Проскурівсько-Чернівецька 3 звільнено територію Київської та Житомирської областей, деякі
райони Вінниччини та Рівненщини. Охоплено ворожі війська на правому березі Дніпра в районі
Канева. Звільнено Кіровоград
ГОдеська 4 радянські війська вийшли до передгір'я Карпат, перерізавши основні комунікації
ворога
5 радянські війська перейшли у контрнаступ і почали звільнення окремих населених
пунктів на сході України.
Ж

Показать ответ
Ответ:
Sasha13353747
Sasha13353747
22.12.2020 15:02

Инь және Ян мектебі

Осылардың алғашқысы, яғни Инь және Ян мектебі өз бастауын «Өзгерістер кітабынан» (б.ж.с.д. VII-VII ғасырда) алады. Бұл кезең мифологиялық дүниетанымның тарих сахнасынан көшіп, философиялық көзқарастарға орын босата бастаған кезі болатын.

Инь және Ян белгісі және Ба гуа Нанниң қаласы сыртында салынған сурет, Қытай.

Инь және Ян - әлемнің бастауында тұрған мәндер. Бірақ олар туралы ілім дуалистік сипатта емес, себебі барлық болмыс ол екеуінің біртұтастығы арқылы ғана бар бола алады. Демек, олар диалектикалық бірлікте болатын қарама-қарсылықтар. Инь және Ян қағидалары аспан мен жер, ұрғашы мен еркек арасындағы қатынастармен тығыз байланысты, әрі олардың дамуына нұсқайды. Белсенділік көбіне Янға тән болады да, Инь енжарлық танытып отырады. Бірақ олардың бірлігі - диалектикалық дамудың көзі. Нәтижесінде заттар мен құбылыстар өзгерістерге ұшырайды. Мұндай өзгерістер адамдарға да қатысты болады. Аспан, жер, адам - бұлар үшкілдік бірлікте белгілі бір даму жолымен (дао) тіршілік кешеді.

Конфуций мектебі немесе әдебиетшілер

Екінші мектеп Конфуцийдің атымен тығыз байланысты. Конфуций (қытайша Кун Цю, Кун Чжунни, ал әдебиетте көбінесе Кун-цзы, ұстаз Кун деген атпен белгілі) б.ж.с.д. 551 79 жылдары Лу патшалығында өмір сүрген. Ол кедейленіп қалған ақсүйек әскербасының семьясында дүниеге келді. 22 жасынан бастап ұстаздық жұмыспен айналысты, атағы бүкіл Лу патшалығына жайылды. Конфуций мектебінде, негізінен, төрт пәннен дәріс оқытылатын. Олар – тіл, ахлақ, саясат және әдебиет. Конфуций елу жасында Лу патшалығында көрнекті саяси қайраткерге айналды. Алайда, сарай төңірегіндегі саясатшылардың жаласынан он үш жыл бойы ел аралап қаңғырып кетуге мәжбүр болды. Бірақ та басқа Қытай мемлекеттерінде оның жаңа ілімі ешқандай қолдау таппады да, 484 жылы туған Отанына қайта оралған еді. Конфуцийдің ілімі туралы оның шәкірттері жазып қалдырған «Лунь юий» («Сұхбаттар мен пікірлер») атты еңбектен мағлұмат аламыз. Онда Конфуцийдің ойлары мен тұжырымдары, қағидалары мен пікірлері жинақталған. «Лунь юий» - біздің заманымызға дейін сақталған бірден-бір мәдени ескерткіш

Объяснение:НАЧЕЮСЬ ПРАВИЛЬНО

0,0(0 оценок)
Ответ:
varich83
varich83
07.03.2021 20:22

Плодородные земли вокруг рек были идеальными местами для создания поселений и начала выращивания сельскохозяйственных культур. Некоторые из самых ранних данных свидетельствуют о том, что древние китайцы обосновались в бассейне Желтой реки примерно в 3500 году до нашей эры.

Поскольку ландшафт и климат в Китае были настолько разнообразными, в разных регионах страны процветали разные культуры. Условия на юге были более теплыми и влажными, чем на севере, поэтому были полезны для выращивания риса. На юге также выращивались фрукты и овощи. Более прохладные условия на севере были более подходящими для выращивания зерновых культур, таких как пшеница, просо и ячмень. Китайские фермеры также научились использовать ирригационные системы для транспортировки воды между реками и полями.

Сельская жизнь крестьянства была сложной. Они работали в суровых условиях в течение года, и многие жили с угрозой затопления реками, что потенциально могло разрушить их урожай и землю. Фермеры должны были работать один раз в месяц для императора. Несколько удачливых фермеров могли позволить себе покупать железные плуги, чтобы их потащили быки, которые освободили их от ручного труда. Однако большинство фермеров имели очень простые инструменты и полагались на ручной труд.

Как только древние китайцы обнаружили, как сделать шелк, он стал одним из их самых ценных экспонатов. Легенда рассказывает, что жена Императора сидела под деревом, пила чай, когда кокон шелкопряда упал в ее чашку. Кокон начал распутываться в горячем чае, оставляя за собой нитки из шелка. Затем китайцы начали выращивать шелкопрядов, но не скрывали своей промышленности. Шелк стал очень ценным, поскольку спрос на него как внутри, так и за пределами Китая увеличился.

Объяснение:

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: История
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота