Назовите одно любое событие (явление, процесс), произошедшее в астраханьи какое значение имело указанное вами событие (явление, процесс) для вашего региона, или населённого пункта, или нашей страны, или мира в целом?
В 1617 году Никона покинув семью ушёл в монастырь Макарьев- Желтоводский. Он хорошо умел читать и понимать церковные книги . В 1642 году он перешёл в Кожеозёрскую пустынь где стал игуменом (настоятель православного монастыря). В 1645 году ему пришлось поехать в Москву и лично явиться к царю Алексею Михайловичу.
Царь был поражён его речью и настаивал чтоб Никона перешёл в Москву, и в том же году он стал Архимандритом (монашеское звание). В 1652 году после смерти патриарха Иосифа царь выбрал патриархом Никону.
П’ємонт – історична область Iталiї,
королівство в минулому, довкола якого в XIХ сторiччi відбулося об’єднання iталiйських земель
в єдину Iталiю, головуюча роль П'ємонту в об'єднанні Iталiї була
обумовлена його економічною та військовою перевагою над іншими iталiйськими
державами.
Версія про
Галичину як П'ємонт вперше зазвучала на початку ХХ сторіччя, коли галичани
польського походження боролися за створення єдиної Польщі. Тоді польські
етнiчнi території входили до складу трьох імперій: Російської, Австро-Угорської
та Німецької.
Щодо українського П'ємонту - про нього почали говорити на початку 90-х
років, після розпаду СРСР та створення української держави. Минуло багато
років, проте єдиної української об'єднавчої ідеї так i не сформовано. Галичина пропонує
i відстоює своє бачення на створення
унітарної мононаціональної та монорелiгiйної держави, що є калькою ідей
польського П'ємонту 20-х років минулого сторіччя. Якщо Галичина i є П'ємонтом,
то тільки для Правобережжя, але не для всієї України
В 1617 году Никона покинув семью ушёл в монастырь Макарьев- Желтоводский. Он хорошо умел читать и понимать церковные книги . В 1642 году он перешёл в Кожеозёрскую пустынь где стал игуменом (настоятель православного монастыря). В 1645 году ему пришлось поехать в Москву и лично явиться к царю Алексею Михайловичу.
Царь был поражён его речью и настаивал чтоб Никона перешёл в Москву, и в том же году он стал Архимандритом (монашеское звание). В 1652 году после смерти патриарха Иосифа царь выбрал патриархом Никону.
Объяснение: удачи тебе)
поставь лучший ответ" :3