местоимение- удобное звено в устройстве языка ,местоимения позволяют избегать нудных повторов речи -экономят время и место в высказывании.
для начала вспомним что такое местоимение и какую роль оно выполняет в письменной и устной речи. местоимение -это самостоятельная часть речи, которая употребляется вместо имени существительного, прилагательного, числительного. этому свойству они служат средством связи предложений в тексте. если бы в нашем богатейшем языке не было бы такой части речи, как местоимение, то художественные тексты стали неинтересными и даже возможно скучными, а из-за местоимений они более понятны и интересны читателям .
таким образом, без местоимений наше речь обрела серый и скучный оттенок. мы бы хуже понимали друг друга, да и просто было бы не интересно слушать своего собеседника!
Биздин классыбыздын ичи ар дайым жарык жана таза.Алдынкы улгулуу класстардын ичинен экинчи орунда турабыз.Жакшы окуган окуучуларыбыз абдан коп,санасам жыйырма бештен ашат.Толугу менен он беш кыз,он торт бала окуйт.
Мектебибиз заманбап,онуккон мектеп болгондуктан,компьютерлерге абдан бай.Бир жума ичинде бизде ар кайсы сабактардан кружоктор болот,аларды созсуз калтырбай катышыш керек.Ошондой эле ай сайын волейбол боюнча мелдештер откорулот.Мындай мелдештерге биздин класс ар дайым катышат,ишембиликке катышкандай эле.
Иш-чаралардын журушундо биринчиден, физкультура сабагынан даярданып,машыгышып,ар дайым экоо запаста турат.
Ошентип,бир чейректин сонунда класс жетекчибиз жыйналыш откоруп,окуучулардын жетишкендиктери жана чейректин жыйынтыгы жонундо соз кылат.Кем эле дегенде тогуз окуучу отличник же болбосо отличница чыгышат.
местоимение- удобное звено в устройстве языка ,местоимения позволяют избегать нудных повторов речи -экономят время и место в высказывании.
для начала вспомним что такое местоимение и какую роль оно выполняет в письменной и устной речи. местоимение -это самостоятельная часть речи, которая употребляется вместо имени существительного, прилагательного, числительного. этому свойству они служат средством связи предложений в тексте. если бы в нашем богатейшем языке не было бы такой части речи, как местоимение, то художественные тексты стали неинтересными и даже возможно скучными, а из-за местоимений они более понятны и интересны читателям .
таким образом, без местоимений наше речь обрела серый и скучный оттенок. мы бы хуже понимали друг друга, да и просто было бы не интересно слушать своего собеседника!
ответ:Биздин класс.
Биздин классыбыздын ичи ар дайым жарык жана таза.Алдынкы улгулуу класстардын ичинен экинчи орунда турабыз.Жакшы окуган окуучуларыбыз абдан коп,санасам жыйырма бештен ашат.Толугу менен он беш кыз,он торт бала окуйт.
Мектебибиз заманбап,онуккон мектеп болгондуктан,компьютерлерге абдан бай.Бир жума ичинде бизде ар кайсы сабактардан кружоктор болот,аларды созсуз калтырбай катышыш керек.Ошондой эле ай сайын волейбол боюнча мелдештер откорулот.Мындай мелдештерге биздин класс ар дайым катышат,ишембиликке катышкандай эле.
Иш-чаралардын журушундо биринчиден, физкультура сабагынан даярданып,машыгышып,ар дайым экоо запаста турат.
Ошентип,бир чейректин сонунда класс жетекчибиз жыйналыш откоруп,окуучулардын жетишкендиктери жана чейректин жыйынтыгы жонундо соз кылат.Кем эле дегенде тогуз окуучу отличник же болбосо отличница чыгышат.
Объяснение: