В период нахождения русских земель под властью речи посполитой в 17 веке над ними нависла угроза насильственной католизации. что стало центром православной культуры на смоленщине
O'qituvchi kasbi har doim juda sharafli bo'lgan va shunday ham bo'ladi, shu bilan birga qiyin. Bu ajoyib odamlar avlodlar va davrlarni bog'laydi. Ularning ijodiy va ajoyib ishlari tufayli hozirgi avlodning estafeti kelajakka uzatiladi. Hamma uchun haqiqiy, ajoyib o'qituvchi bo'lish imkoniyati berilmaydi, menimcha, bu iste'dod yoki sovg'a bo'lishi kerak. Bizning o'qituvchimiz doimiy ravishda o'z-o'zini tarbiyalash bilan shug'ullanadi, uning darslari doimo foydali va juda qiziqarli. Mening fikrimcha har qanday o'qituvchi ham professional o'qituvchi bo'lishi kerak. Darhaqiqat, tarbiya ko'p jihatdan shaxsiy misolga bog'liq.
ответ: В начале хочу указать на неточность в условии задачи. Во времена Штирлица, т.е. в период второй мировой войны, никакой спутник не мог "висеть" в небе. Тем более геостационарный. Первый спутник был запущен в 1957 г.
Что бы спутник висел неподвижно относительно поверхности Земли, т.е. "...в той же точке неба" его орбита должна лежать в плоскости экватора Земли, на высоте порядка 36000 км. Смотрите рисунок. Надо найти угол В. Точка А – точка расположения Берлина. ОА = радиус Земли = 6371 км. <АОС = 52° 31'; <ОАС – прямой; <ОСА = 90° - <АОС = 90° - 52° 31' = 37°29'. <АСМ = 180° - <ОСА = 180° - 37°29' = 142° 31'. АН = ОА*sin<АОС = 6371*0,79353 = 5055,582 км. ОН = ОА*cos<АОС = 6371 * 0,60853 = 3876,949 км. НК = АО – ОН = 6371 - 3876,949 = 2494,05 км. КМ = 36000 км. <АМО = arctg{АН/(НК + КМ)} = arctg{5055,582 /(2494,05 + 36000)} = arctg0,13133411 = 7° 29'. Тогда угол В = 180 - (<АСМ + <АМО) = 180° - 142° 31' - 7° 29' = 30°.
O'qituvchi kasbi har doim juda sharafli bo'lgan va shunday ham bo'ladi, shu bilan birga qiyin. Bu ajoyib odamlar avlodlar va davrlarni bog'laydi. Ularning ijodiy va ajoyib ishlari tufayli hozirgi avlodning estafeti kelajakka uzatiladi. Hamma uchun haqiqiy, ajoyib o'qituvchi bo'lish imkoniyati berilmaydi, menimcha, bu iste'dod yoki sovg'a bo'lishi kerak. Bizning o'qituvchimiz doimiy ravishda o'z-o'zini tarbiyalash bilan shug'ullanadi, uning darslari doimo foydali va juda qiziqarli. Mening fikrimcha har qanday o'qituvchi ham professional o'qituvchi bo'lishi kerak. Darhaqiqat, tarbiya ko'p jihatdan shaxsiy misolga bog'liq.
ответ: В начале хочу указать на неточность в условии задачи. Во времена Штирлица, т.е. в период второй мировой войны, никакой спутник не мог "висеть" в небе. Тем более геостационарный. Первый спутник был запущен в 1957 г.
Что бы спутник висел неподвижно относительно поверхности Земли, т.е. "...в той же точке неба" его орбита должна лежать в плоскости экватора Земли, на высоте порядка 36000 км. Смотрите рисунок. Надо найти угол В. Точка А – точка расположения Берлина. ОА = радиус Земли = 6371 км. <АОС = 52° 31'; <ОАС – прямой; <ОСА = 90° - <АОС = 90° - 52° 31' = 37°29'. <АСМ = 180° - <ОСА = 180° - 37°29' = 142° 31'. АН = ОА*sin<АОС = 6371*0,79353 = 5055,582 км. ОН = ОА*cos<АОС = 6371 * 0,60853 = 3876,949 км. НК = АО – ОН = 6371 - 3876,949 = 2494,05 км. КМ = 36000 км. <АМО = arctg{АН/(НК + КМ)} = arctg{5055,582 /(2494,05 + 36000)} = arctg0,13133411 = 7° 29'. Тогда угол В = 180 - (<АСМ + <АМО) = 180° - 142° 31' - 7° 29' = 30°.