Bilim haqiqatan ham hayot kechirish va jamiyatimizni yanada rivojlantirish uchun har kuni zarur bo'lgan boylikdir. Dunyoda hech narsa bilimni qo'llamasdan sodir bo'lmaydi, qadimgi zamonlarda muvaffaqiyat sirlari va tabiat va hunarmandchilik haqidagi bilimlarning boshlanishi odamlar og'zaki ravishda, otadan o'g'ilga, bobosidan nabirasiga o'tib kelgan. Vaqt o'tishi bilan bilim tobora kengayib bordi, hozirgi kunda ilmiy sohalarda qancha yo'nalishlar mavjudligini hisoblamang, hayotimizda allaqachon ishlatilgan ixtirolarning sonini hisoblamang. Endi bizning axborot inqilobi asrimizda bilim taraqqiyotni harakatga keltiradigan shunday kuchga aylandi. Masalan, chet tillarini olaylik, ingliz tilini yaxshi biladigan kishi bunday bilimlar evaziga yaxshi ish topishi, o'ziga mos ish topishi va martaba pog'onasidan ko'tarilishi mumkin. Bu faqat ingliz tilini bilish. Keling, bilimlarning har qanday sohasi bo'yicha qo'shimcha kurslarga qatnaylik, bizning davrimizda bizni butunlay boshqacha his qilishimizga imkon beradigan, ta'limimizni yanada yaxshilaydigan, ongimizni kengaytiradigan, atrofimizdagi hali notanish joylar haqidagi bilimlarni rivojlantiradigan oliy ma'lumot uchun qo'shimcha ta'lim talab etiladi. Shunday qilib, bilim bilan qurollangan kishi, hech narsani o'rganishni istamagan odamga nisbatan juda tez yuradigan mashinaga o'xshaydi.
«Попрыгунья стрекоза, лето красное пропела…». Но мало кто задавал себе вопрос: почему это стрекоза «попрыгунья»? Ведь стрекоза летает, а не прыгает, это каждый видел много раз! И почему она «пропела» – разве она умеет петь? Никто никогда не слышал пения стрекозы. А между тем в известной басне не раз употребляются такие фразы, как: «стрекоза уж не поет», «ты все пела» и т.д.
Описываю стрекозу,автор подразумевает другое насекомое.
Стрекоза в басне – это самый настоящий кузнечик, в каждой «характеристике ее поведения”.
В старинных иллюстрациях к басне Крылова изображался именно кузнечик, а не стрекоза.
Bilim haqiqatan ham hayot kechirish va jamiyatimizni yanada rivojlantirish uchun har kuni zarur bo'lgan boylikdir. Dunyoda hech narsa bilimni qo'llamasdan sodir bo'lmaydi, qadimgi zamonlarda muvaffaqiyat sirlari va tabiat va hunarmandchilik haqidagi bilimlarning boshlanishi odamlar og'zaki ravishda, otadan o'g'ilga, bobosidan nabirasiga o'tib kelgan. Vaqt o'tishi bilan bilim tobora kengayib bordi, hozirgi kunda ilmiy sohalarda qancha yo'nalishlar mavjudligini hisoblamang, hayotimizda allaqachon ishlatilgan ixtirolarning sonini hisoblamang. Endi bizning axborot inqilobi asrimizda bilim taraqqiyotni harakatga keltiradigan shunday kuchga aylandi. Masalan, chet tillarini olaylik, ingliz tilini yaxshi biladigan kishi bunday bilimlar evaziga yaxshi ish topishi, o'ziga mos ish topishi va martaba pog'onasidan ko'tarilishi mumkin. Bu faqat ingliz tilini bilish. Keling, bilimlarning har qanday sohasi bo'yicha qo'shimcha kurslarga qatnaylik, bizning davrimizda bizni butunlay boshqacha his qilishimizga imkon beradigan, ta'limimizni yanada yaxshilaydigan, ongimizni kengaytiradigan, atrofimizdagi hali notanish joylar haqidagi bilimlarni rivojlantiradigan oliy ma'lumot uchun qo'shimcha ta'lim talab etiladi. Shunday qilib, bilim bilan qurollangan kishi, hech narsani o'rganishni istamagan odamga nisbatan juda tez yuradigan mashinaga o'xshaydi.
Объяснение:
«Попрыгунья стрекоза, лето красное пропела…». Но мало кто задавал себе вопрос: почему это стрекоза «попрыгунья»? Ведь стрекоза летает, а не прыгает, это каждый видел много раз! И почему она «пропела» – разве она умеет петь? Никто никогда не слышал пения стрекозы. А между тем в известной басне не раз употребляются такие фразы, как: «стрекоза уж не поет», «ты все пела» и т.д.
Описываю стрекозу,автор подразумевает другое насекомое.
Стрекоза в басне – это самый настоящий кузнечик, в каждой «характеристике ее поведения”.
В старинных иллюстрациях к басне Крылова изображался именно кузнечик, а не стрекоза.