<Спросят: кто же из поэтов вполне осуществил идеал поэта? ответ самый простой: никто. Ещё не один ангел не сходил с неба играть перед людьми на лире… Но здесь главное не в достижении, а в стремлении достигнуть>. Именно неуёмное стремление приблизиться к недостижимой тайне самовитого Слова, желание достигнуть художественного совершенства и отличает одного из самых интересных авторов. Особенно ярко это качество проявляется в его попытках сонетов великого английского поэта и драматурга Уильяма Шекспира.
1)Ota o'g'illariga bir hovuch tilla, qo'y-u qo'zilar va bir dasta kitoblarni taqsimlab bermoqchi edi.
2)Katta o'g'li oltinlarni tanladi,o'rtancha o'g'li qo'y-u qo'zilarni tanladi,kichin o'g'li esa kitoblarni tanladi.
3)Oradan biroz vaqt o'tgandan so'ng yurtlarini yov bosibdi,katta o'g'li oltinlarini berishdan bosh tortganda,darg'azab podsho oltinlarini olib qo'yib,o'zini zindonga tashlatibdi.
O'rtancha akasi qo‘y-u qo‘zilari bilan
lashkarlarni boqishga majbur bo‘libdi.
Kichkina ukasi „Mening shu
kitoblardan boshqa boyligim yo‘q!“ – debdi. Podsho uni dorga
osishni buyuribdi.
4)Vazir: „Bu bolada bir gap bor“,
debdi-da, o‘rtaga tushib bola bilan savol-javob qilibdi. U barcha
savollarga aniq javob beribdi. Shunda vazir podshoga:
Bu ko‘p kitob o‘qigan donishmand bola ekan. Agar uni o‘ldirsangiz, la’natga qolasiz, — debdi.
Podsho uni qo‘l ostidagi hududlardan biriga boshliq etib
tayinlabdi. Yigit kitoblardan olgan bilimi bilan ish tutib, yurtda adolat o‘rnatibdi.
5)Yo'q,menimcha hamma bo'yliklarni o'rtada bo'lishlari kerak edi,lekin nima bo'lgan taqdirda ham kichik farzandning donoliga va donishmandlogi foyda berdi.
<Спросят: кто же из поэтов вполне осуществил идеал поэта? ответ самый простой: никто. Ещё не один ангел не сходил с неба играть перед людьми на лире… Но здесь главное не в достижении, а в стремлении достигнуть>. Именно неуёмное стремление приблизиться к недостижимой тайне самовитого Слова, желание достигнуть художественного совершенства и отличает одного из самых интересных авторов. Особенно ярко это качество проявляется в его попытках сонетов великого английского поэта и драматурга Уильяма Шекспира.
1)Ota o'g'illariga bir hovuch tilla, qo'y-u qo'zilar va bir dasta kitoblarni taqsimlab bermoqchi edi.
2)Katta o'g'li oltinlarni tanladi,o'rtancha o'g'li qo'y-u qo'zilarni tanladi,kichin o'g'li esa kitoblarni tanladi.
3)Oradan biroz vaqt o'tgandan so'ng yurtlarini yov bosibdi,katta o'g'li oltinlarini berishdan bosh tortganda,darg'azab podsho oltinlarini olib qo'yib,o'zini zindonga tashlatibdi.
O'rtancha akasi qo‘y-u qo‘zilari bilan
lashkarlarni boqishga majbur bo‘libdi.
Kichkina ukasi „Mening shu
kitoblardan boshqa boyligim yo‘q!“ – debdi. Podsho uni dorga
osishni buyuribdi.
4)Vazir: „Bu bolada bir gap bor“,
debdi-da, o‘rtaga tushib bola bilan savol-javob qilibdi. U barcha
savollarga aniq javob beribdi. Shunda vazir podshoga:
Bu ko‘p kitob o‘qigan donishmand bola ekan. Agar uni o‘ldirsangiz, la’natga qolasiz, — debdi.
Podsho uni qo‘l ostidagi hududlardan biriga boshliq etib
tayinlabdi. Yigit kitoblardan olgan bilimi bilan ish tutib, yurtda adolat o‘rnatibdi.
5)Yo'q,menimcha hamma bo'yliklarni o'rtada bo'lishlari kerak edi,lekin nima bo'lgan taqdirda ham kichik farzandning donoliga va donishmandlogi foyda berdi.