Ushbu qo‘llanma o‘zbek tili va adabiyoti bakalavr ta’lim y o ‘nalishida tahsil
olayotgan talabalar uchun mo‘ijaliangan bo‘lib, unda talabalaming umumta’lim
maktablari, akademik litsey va kasb-hunar kollejlarida ona tili fanidan olgan
bilimlarini mustahkamlash hamda “Hozirgi o ‘zbek adabiy tili” deb ataladigan
nazariy kursni o ‘rganishga tayyorlash maqsad qilib olingan.
Q o‘llanma morfologiya bo‘limini o ‘z ichiga olgan. Unda so‘zning
morfclogik tuzilishi, yangi shakl va ma’nolar hosil qilishi bilan bog‘liq qonunqoidalar, so‘zlaming mushtarak yoki farqli belgilari asosida turkumiarga ajratilishi,
so ‘z turkumlari tavsifi, so‘zlami turkumlar bo‘yicha tahlil qilish kabi masalalar
yoritilgan va badiiy asarlardan tanlab olingan mashqlar berilgan. Nazariy
ma’lumotlar imkon qadar ixchamlashtirilgan va esda saqlashni osonlashtirish
maqsadida turli jadval larda berishga harakat qilingan.
Гражданин является участником общественных отношений во многих сферах жизни общества и государства, в том числе и в сфере государственного управления. Правовой статус гражданин в сфере административного права определяется предоставленными им законодательством правами, возложенными на них обязанностями и установленной нормами административного права ответственностью.
Административно - правовой статус гражданина определяется содержанием его административной правосубъектности, включающей в себя административную право и дее
Гражданин, чтобы стать участником административно-правовых отношений, должен обладать административной право т.е. реальной возможностью иметь субъективные прав и выполнять юридические обязанности, установленные административно - правовой нормой. Административная право возникает у граждан с момента рождения и прекращается со смертью. Она не может быть отчуждена или передана другому лицу, но может быть частично или временно ограничена в случаях, предусмотренных законодательством. Конкретный объем прав (свобод) и обязанностей граждан в сфере исполнительной власти определяется рядом факторов: возрастом, состоянием здоровья, наличием образования и др.
ANNOT ATSIY A
Ushbu qo‘llanma o‘zbek tili va adabiyoti bakalavr ta’lim y o ‘nalishida tahsil
olayotgan talabalar uchun mo‘ijaliangan bo‘lib, unda talabalaming umumta’lim
maktablari, akademik litsey va kasb-hunar kollejlarida ona tili fanidan olgan
bilimlarini mustahkamlash hamda “Hozirgi o ‘zbek adabiy tili” deb ataladigan
nazariy kursni o ‘rganishga tayyorlash maqsad qilib olingan.
Q o‘llanma morfologiya bo‘limini o ‘z ichiga olgan. Unda so‘zning
morfclogik tuzilishi, yangi shakl va ma’nolar hosil qilishi bilan bog‘liq qonunqoidalar, so‘zlaming mushtarak yoki farqli belgilari asosida turkumiarga ajratilishi,
so ‘z turkumlari tavsifi, so‘zlami turkumlar bo‘yicha tahlil qilish kabi masalalar
yoritilgan va badiiy asarlardan tanlab olingan mashqlar berilgan. Nazariy
ma’lumotlar imkon qadar ixchamlashtirilgan va esda saqlashni osonlashtirish
maqsadida turli jadval larda berishga harakat qilingan.
Объяснение:
Гражданин является участником общественных отношений во многих сферах жизни общества и государства, в том числе и в сфере государственного управления. Правовой статус гражданин в сфере административного права определяется предоставленными им законодательством правами, возложенными на них обязанностями и установленной нормами административного права ответственностью.
Административно - правовой статус гражданина определяется содержанием его административной правосубъектности, включающей в себя административную право и дее
Гражданин, чтобы стать участником административно-правовых отношений, должен обладать административной право т.е. реальной возможностью иметь субъективные прав и выполнять юридические обязанности, установленные административно - правовой нормой. Административная право возникает у граждан с момента рождения и прекращается со смертью. Она не может быть отчуждена или передана другому лицу, но может быть частично или временно ограничена в случаях, предусмотренных законодательством. Конкретный объем прав (свобод) и обязанностей граждан в сфере исполнительной власти определяется рядом факторов: возрастом, состоянием здоровья, наличием образования и др.