Көлемі ЗО жол. Бұл шығармада тұтас халыққа арнап айтылған терең де күрделі ойлар шерлі жүректен шамырқанып, толқып шыққан. Үлкен адамгершілік, қайраткерлік, оқымыстылық биікке көтерілген ақын үні бірде айбарлы, бірде кекті, бірде мұңлы. Қазақ халқын бөлмей-жармай, түгел қамтып, тұтас шолып, баршасына бағыштап айтылған өлеңнің әлеуметтік салмағы орасан зор. Ақын алдымен көз алдыңызға мұрты аузына түскен, бір ұрты май, бір ұрты қан, алғашқыда шырайы сартша жылтырап тұрған қазақтың кескінін алып келеді. Осыдан кейін барып оның ішкі әлемін, мінез ерекшеліктерін айқындап аша бастайды.
ответ:Куплю атомную бомбу и раchuyachu школу нahuy потому что она меня так зaebала столько бlyaть нервов убила на все это просто пizdeц какой то, ходила весь год на девятый урок ради олимпиады в апреле которой не было из за карантина. Учителя совсем ahueli к чертям задают хрeн знает сколько домахи спать нормально не могу, летом грeбaнные подработки в 11 часов+я живу в какой то жопe мира где пол года солнце палит землю и эти eбaнные подработки нельзя пропускать, видите ли, у нас большая школа, мы хотим чтобы она была гордостью города а не какой то pizdoy мамонта. При этом все деньги которые мы здаем на ремонт отправляются huy знает куда, ремонта нет, деньги обязательны. В два раза больше здают одиннадцатикласники которые уходят после этого года из этого ада. Кабинеты гaвно, парты все расфигачены nahuy, в столoвке хрeн знает что: волосы, мухи, грязь. Жoпа а не школа крч, я не против rashuyarit ее до конца
Көлемі ЗО жол. Бұл шығармада тұтас халыққа арнап айтылған терең де күрделі ойлар шерлі жүректен шамырқанып, толқып шыққан. Үлкен адамгершілік, қайраткерлік, оқымыстылық биікке көтерілген ақын үні бірде айбарлы, бірде кекті, бірде мұңлы. Қазақ халқын бөлмей-жармай, түгел қамтып, тұтас шолып, баршасына бағыштап айтылған өлеңнің әлеуметтік салмағы орасан зор. Ақын алдымен көз алдыңызға мұрты аузына түскен, бір ұрты май, бір ұрты қан, алғашқыда шырайы сартша жылтырап тұрған қазақтың кескінін алып келеді. Осыдан кейін барып оның ішкі әлемін, мінез ерекшеліктерін айқындап аша бастайды.
ответ:Куплю атомную бомбу и раchuyachu школу нahuy потому что она меня так зaebала столько бlyaть нервов убила на все это просто пizdeц какой то, ходила весь год на девятый урок ради олимпиады в апреле которой не было из за карантина. Учителя совсем ahueli к чертям задают хрeн знает сколько домахи спать нормально не могу, летом грeбaнные подработки в 11 часов+я живу в какой то жопe мира где пол года солнце палит землю и эти eбaнные подработки нельзя пропускать, видите ли, у нас большая школа, мы хотим чтобы она была гордостью города а не какой то pizdoy мамонта. При этом все деньги которые мы здаем на ремонт отправляются huy знает куда, ремонта нет, деньги обязательны. В два раза больше здают одиннадцатикласники которые уходят после этого года из этого ада. Кабинеты гaвно, парты все расфигачены nahuy, в столoвке хрeн знает что: волосы, мухи, грязь. Жoпа а не школа крч, я не против rashuyarit ее до конца
Объяснение: