Шығармашылық іс-әрекет,топтық тапсырма. Жалпы топқа тапсырма
Жүсіп Баласағұнидың өлеңін оқып, онда айтылған үш «жұтқа» кері үш «құтты» тауып жазыңдар.І топ. «Жіп түйінсіз байланбайды, сөз шындықсыз байланбайды» деген дана сөзді басшылыққа алып, шындық, ақиқат ұғымдарына өз анықтамаларыңды жазыңдар.ІІ топ. Құрманбай Толыбаевтың «Парасат» мәтінін оқып, адамның парасаттылығын неден байқауға болады деген сұраққа жауап беруІІІ топ. Төменде берілген сөздерді пайдалана отырып, «дана адамға» мінездеме беріп, оның портретін жасаңдар.Қажетті сөздер: парасатты, қарапайым, шыншыл, ізгі, адал, қайырымды, ізденімпаз, батыл, сабырлы, шешен, қамқор, ұяң, ұстамды, өжет, жомарт, ақылды, ұқыпты, сыпайы, жанашыр, кешірімді
В шесть лет мальчик прочитал о том, как удав глотает свою жертву, и нарисовал змею, проглотившую слона. Это был рисунок удава снаружи, однако взрослые утверждали, что это шляпа. Взрослым всегда нужно все объяснять, поэтому мальчик сделал ещё один рисунок — удава изнутри. Тогда взрослые посоветовали мальчику бросить эту ерунду — по их словам, следовало побольше заниматься географией, историей, арифметикой и правописанием. Так мальчик отказался от блестящей карьеры художника. Ему пришлось выбрать другую профессию: он вырос и стал лётчиком, но по-прежнему показывал свой первый рисунок тем взрослым, которые казались ему разумнее и понятливее остальных, — и все отвечали, что это шляпа. С ними нельзя было говорить по душам — об удавах, джунглях и звёздах. И лётчик жил в одиночестве, пока не встретил Маленького принца.
Шығармашылық іс-әрекет,топтық тапсырма. Жалпы топқа тапсырма
Жүсіп Баласағұнидың өлеңін оқып, онда айтылған үш «жұтқа» кері үш «құтты» тауып жазыңдар.І топ. «Жіп түйінсіз байланбайды, сөз шындықсыз байланбайды» деген дана сөзді басшылыққа алып, шындық, ақиқат ұғымдарына өз анықтамаларыңды жазыңдар.ІІ топ. Құрманбай Толыбаевтың «Парасат» мәтінін оқып, адамның парасаттылығын неден байқауға болады деген сұраққа жауап беруІІІ топ. Төменде берілген сөздерді пайдалана отырып, «дана адамға» мінездеме беріп, оның портретін жасаңдар.Қажетті сөздер: парасатты, қарапайым, шыншыл, ізгі, адал, қайырымды, ізденімпаз, батыл, сабырлы, шешен, қамқор, ұяң, ұстамды, өжет, жомарт, ақылды, ұқыпты, сыпайы, жанашыр, кешірімді
Объяснение:
В шесть лет мальчик прочитал о том, как удав глотает свою жертву, и нарисовал змею, проглотившую слона. Это был рисунок удава снаружи, однако взрослые утверждали, что это шляпа. Взрослым всегда нужно все объяснять, поэтому мальчик сделал ещё один рисунок — удава изнутри. Тогда взрослые посоветовали мальчику бросить эту ерунду — по их словам, следовало побольше заниматься географией, историей, арифметикой и правописанием. Так мальчик отказался от блестящей карьеры художника. Ему пришлось выбрать другую профессию: он вырос и стал лётчиком, но по-прежнему показывал свой первый рисунок тем взрослым, которые казались ему разумнее и понятливее остальных, — и все отвечали, что это шляпа. С ними нельзя было говорить по душам — об удавах, джунглях и звёздах. И лётчик жил в одиночестве, пока не встретил Маленького принца.