1) Barcha kasblar faqat foyda keltiradi. Xalqqa, davlatimizga va eng birinchi navbatda o'zimizga. Biror bir kasb egallash uchun ham ko'p mehnat qilosh zarur. Shu sababli ham "Kasbning yomoni yaxshi-yomoni yo'q" deyishadi.
2)Albatta, qancha mehnat qilsa, harakat qilsa shunga yarashasini oladi. Biror-bir maqsad uchun jon-dili bilan intilsa, u insonning ishi albatta meva beradi.
3) Kasb egallash uchun birinchi o'ronda shu kasb borasida katta bilomga ega bo'lish zarur. Keyin esa, sabr-toqat, torishqoqlik va e'tiborlilik talab etiladi.
4) Albatta rejalashtirganman. Maqsadlarni rejalashtirmaslikni iloji yo'q. Chunki odamzod doim nimagadir intilib yashaydi.
Углубленный рельеф, получающийся от механического оттискивания обычного рельефа (выпуклого изображения) в мягком материале — глине, воске — или при снятии с рельефа гипсовой формы. В контррельефе все точки изображения негативны — зеркально симметричны выступающим точкам обычного рельефа.
Термин "контррельеф" возродили в искусстве авангарда начала XX в.: во Франции, в течениях кубизма, дадаизма, сюрреализма, а затем в русском кубофутуризме и конструктивизме. Такие контррельефы, в частности в композициях В. Е. Татлина 1915-1920 гг., в сущности представляют собой рельефный коллаж из холста, кусков картона, жести, бумаги, стекла, дерева и веревок. Контррельефом именовался "выход" изображения из плоскости картины в реальное трехмерное физическое пространство, в котором находится
1) Barcha kasblar faqat foyda keltiradi. Xalqqa, davlatimizga va eng birinchi navbatda o'zimizga. Biror bir kasb egallash uchun ham ko'p mehnat qilosh zarur. Shu sababli ham "Kasbning yomoni yaxshi-yomoni yo'q" deyishadi.
2)Albatta, qancha mehnat qilsa, harakat qilsa shunga yarashasini oladi. Biror-bir maqsad uchun jon-dili bilan intilsa, u insonning ishi albatta meva beradi.
3) Kasb egallash uchun birinchi o'ronda shu kasb borasida katta bilomga ega bo'lish zarur. Keyin esa, sabr-toqat, torishqoqlik va e'tiborlilik talab etiladi.
4) Albatta rejalashtirganman. Maqsadlarni rejalashtirmaslikni iloji yo'q. Chunki odamzod doim nimagadir intilib yashaydi.
Углубленный рельеф, получающийся от механического оттискивания обычного рельефа (выпуклого изображения) в мягком материале — глине, воске — или при снятии с рельефа гипсовой формы. В контррельефе все точки изображения негативны — зеркально симметричны выступающим точкам обычного рельефа.
Термин "контррельеф" возродили в искусстве авангарда начала XX в.: во Франции, в течениях кубизма, дадаизма, сюрреализма, а затем в русском кубофутуризме и конструктивизме. Такие контррельефы, в частности в композициях В. Е. Татлина 1915-1920 гг., в сущности представляют собой рельефный коллаж из холста, кусков картона, жести, бумаги, стекла, дерева и веревок. Контррельефом именовался "выход" изображения из плоскости картины в реальное трехмерное физическое пространство, в котором находится
Объяснение:
в интернете нашел))