Bugingi kunda innovatsion taraqqiyotga erishish, iqtisodiyotni modernizatsiya qilish, cheklangan resurslardan maksimal darajada oqilona foydalanish masalalari nafakat milliy iqtisodiyotlar, balki butun dunyo hamjamiyati oldida amalga oshirilishi lozim bo‘lgan muhim vazifalardan sanaladi. Chunki, hozirgi davr iqtisodiyoti muayyan bir tizim sifatida nafaqat iqtisodiy o‘sish, texnik mukammallik hamda raqobatbardoshlik tamoyillari asosida shakllanishi, balki har bir inson yashash sharoitini yaxshilashi hamda kelajak avlodlar uchun qulay iqtisodiy sharoit yaratishga yo‘naltirilgan bo‘lishi lozim. Iqtisodiyotning bunday transformatsiyasi bugungi kunda “yashil iqtisodiyot” asosidagi barqaror taraqqiyot deb nomlanadi.
Ushbu tadqiqotning asosiy maqsadi yashil iqtisodiyotning mohiyatini tahlil etish va O‘zbekiston sharoitida iqtisodiyotni “yashillashtirish” istiqbollarini ko‘rib chiqishdan iboratdir.
Bugingi kunda innovatsion taraqqiyotga erishish, iqtisodiyotni modernizatsiya qilish, cheklangan resurslardan maksimal darajada oqilona foydalanish masalalari nafakat milliy iqtisodiyotlar, balki butun dunyo hamjamiyati oldida amalga oshirilishi lozim bo‘lgan muhim vazifalardan sanaladi. Chunki, hozirgi davr iqtisodiyoti muayyan bir tizim sifatida nafaqat iqtisodiy o‘sish, texnik mukammallik hamda raqobatbardoshlik tamoyillari asosida shakllanishi, balki har bir inson yashash sharoitini yaxshilashi hamda kelajak avlodlar uchun qulay iqtisodiy sharoit yaratishga yo‘naltirilgan bo‘lishi lozim. Iqtisodiyotning bunday transformatsiyasi bugungi kunda “yashil iqtisodiyot” asosidagi barqaror taraqqiyot deb nomlanadi.
Ushbu tadqiqotning asosiy maqsadi yashil iqtisodiyotning mohiyatini tahlil etish va O‘zbekiston sharoitida iqtisodiyotni “yashillashtirish” istiqbollarini ko‘rib chiqishdan iboratdir.
реклама товара и услуг, с целью увеличения количества продаж;
создание рекламного проекта, который заинтересует аудиторию и повлечет в благоприятное русло для компании;
проведение работ по рекламной компании:
изучение, продукта конкурентов, для создания эффективных методов продаж и акций;
постановление единой цели рекламе;
определения вида распространения информации;
выбор стиля;
сроки распространения;
изучение статистки, с которой можно подобрать подходящее место для распространения информации;
оформление: стиль, музыкальное сопровождение, цветовые гаммы;
соблюдая закон " о рекламе", придумать способы обойти конкурентов;
изобретение собственного, неповторяющегося стиля предприятия;
план выхода в "свет":
определение типа товара, который можно предоставить на ярмарках (обязательное согласование с начальством);
формирование выставочных стендов;
оформление приглашений;
определения сроков проведения мероприятий;
подписания соглашений, о проведении рекламы с источниками информации;
расширение потребительского рынка компании;
изучение реклам конкурентов, для усовершенствования своей;
проведение опросов и составление статистики по рекламе;
учет расходов.