пытанні апавяданне адчыбау Іван Пытаннi да апавядання Івана Пташнікава "Арчыбал" > Якi твор Івана Птаўнікава мы нядаўна вывучалі? На якую тэму гэтае апавяданне? > Якія творы на тэму прыроды іншы запомніліся? Чаму? х пісьменнікаў вы чыталі? Якія з іх найбольш 1). Якія пачуццi выклікала ў нас апавяданне? Што ўразіла? Што новага для сябе адкрылі? 2). Пра што нагадаў Арчыбалу пах мёду, калі ён ехаў у машыне з салдатамі? 3). Колькі гадоў было мядзведзю? 4). Якія "родныя" былі у Арчыбала ў цырку? 5). Што адбылося з Люськай? 6). Як загінула Маргарыта? 7). Ал чаго страчваў зрок Арчыбал? 8). Кулы хацеў завезці мядзведзя даглядчык цырка Дзiмыч? 9). Куды на самай справе трапіў мядзведзь спачатку? 10). Чаму паляўнічыя не застрэлiлi Арчыбала? 11). Як i дзе скончыўся век галоўнага героя твора? Які свет аўтар апісвае з захапленнем, маляўніча, вобразна? З чаго пачынаецца аповел? 12) то яго захапляе у ім? Зачытайце урыўкі з апісаннем мядзведзя. Пра што яны сведчаць? Па якой прычыне мядзведзяня трапіла да людзей, 12) Як Арчыбал паводзіў сябе ў цырку? Якія трукi выконваў? 13) А якія ўражанні выклікалі ў вас жывёлы на арэне цырка? Што яшчэ можна сказаць пра Арчыбила, яго жыццё? Ці быў ён адзінокі альбо не? 14) Чаму Арчыбал зноў застаўся адзiн? Хто вінаваты ў заўчаснай гібелі Маргарыты і Люські? - Што можна сказаць пра вобраз даглядчыка? Чым запомніліся яго паводзіны? Нягледзячы на трагедыю, Арчыбал працягваў працаваць у цырку да таго моманту, калi стау ужо не патрэбным. Прыгадаем, як гэта было. 14) Куды адпраўляюць "спісанага" артыста? Якія пачуцці ўзніклі ў мядзведзя на волі? 15) Але "удзячныя" за шматгадовую працу людзі пажадалi выкарыстаць вырашыць адразу некалькі праблем. Якіх? Хто ладзіць паляванне і хто ў ім удзельнічае? 16)Што мо жна лічыць своеасаблівай кульмінацыяй твор а? > Чаму замежны Госць не стау страляць у мядзведзя? • • • • Чаму Арчыбал мог жыць толькі ў запаведніку у клетцы? Ці справядліва гэта? Сімвалам чаго стала клетка? Як вы думаеце, чаму аўтар надзяляе мядзведзя чалавечымі рысамі? Дзеля чаго ён гэта робіць? Чаму мы перажываем за лёс галоўнага героя-цырканога прычына? Як аўтар апавядае пра Арчыбала? мядзведзя? У чым • Перакажыце эпізоды з твора, якія вас найбольш уразілі. Патлумачце свой выбар.
1)Основной формой занятий физическими упражнениями в школе является урок физической культуры. По сравнению с другими формами физического воспитания урок физической культуры имеет ряд преимущества, так как он: + а) является самой массовой формой организованных, систематических и обязательных занятий школьников.
2)Во исполнение абзаца пятого подпункта "а" пункта 2 Перечня поручений Президента Российской Федерации по итогам заседания Совета при Президенте Российской Федерации по развитию физической культуры и спорта 10 октября 2019 г. от 22 ноября 2019 г. N Пр-2397 по вопросу разработки и утверждения порядка использования населением объектов спорта, находящихся в собственности субъектов Российской Федерации или муниципальной собственности, в том числе спортивной инфраструктуры образовательных организаций во внеурочное время, при использовании спортивной инфраструктуры общеобразовательных организаций во внеурочное время (в том числе в выходные и праздничные дни) необходимо предусмотреть возможность предоставления указанной инфраструктуры детско-юношеским спортивным школам, физкультурно-оздоровительным клубам по месту жительства и иным организованным группам населения для занятия физической культурой и спортом.
3)Основными документами планирования в физическом воспитании являются: учебный план, учебная программа, план-график учебного процесса, рабочий (тематический) план, расписание занятий, планы-конспекты занятий. Все документы планирования в логическом и содержательном отношениях связаны между собой. Каждый последующий, более частного характера документ разрабатывается в соответствии с предшествующим.
Какая характеристика НЕ присуща чешским купонам (купонным книжкам)?
3) предосталялись всем бесплатно
(Нет. Приватизационные купоны мог купить любой совершеннолетний гражданин за чисто символическую цену. Стоимость купонной книжки составляла примерно 25 % от средней месячной заработной платы).
Объяснение:
чешские купоны
1) были именными (Верно: в ней указаны фамилия, имя, адрес, личный номер)
2) не подлежали свободной купле-продаже (Верно: по закону купоны мог использовать только получивший их гражданин, а не человек, которому эти купоны могли были переданы или проданы. Соответственно, покупать купоны у другого лица не имело смысла.)
4) предосталялись только совершеннолетним гражданам ЧСФР, уплатившим государственную пошлину. (Верно: Каждый гражданин, достигший 18-летнего возраста, мог купить купонную книжку, содержащую несколько купонов на общую сумму в (или 1000 чеков инвестиционных "денег" с ограниченным сроком платежа, - внеся регистрационный взнос в размере чуть больше 1000 крон)
1)Основной формой занятий физическими упражнениями в школе является урок физической культуры. По сравнению с другими формами физического воспитания урок физической культуры имеет ряд преимущества, так как он: + а) является самой массовой формой организованных, систематических и обязательных занятий школьников.
2)Во исполнение абзаца пятого подпункта "а" пункта 2 Перечня поручений Президента Российской Федерации по итогам заседания Совета при Президенте Российской Федерации по развитию физической культуры и спорта 10 октября 2019 г. от 22 ноября 2019 г. N Пр-2397 по вопросу разработки и утверждения порядка использования населением объектов спорта, находящихся в собственности субъектов Российской Федерации или муниципальной собственности, в том числе спортивной инфраструктуры образовательных организаций во внеурочное время, при использовании спортивной инфраструктуры общеобразовательных организаций во внеурочное время (в том числе в выходные и праздничные дни) необходимо предусмотреть возможность предоставления указанной инфраструктуры детско-юношеским спортивным школам, физкультурно-оздоровительным клубам по месту жительства и иным организованным группам населения для занятия физической культурой и спортом.
3)Основными документами планирования в физическом воспитании являются: учебный план, учебная программа, план-график учебного процесса, рабочий (тематический) план, расписание занятий, планы-конспекты занятий. Все документы планирования в логическом и содержательном отношениях связаны между собой. Каждый последующий, более частного характера документ разрабатывается в соответствии с предшествующим.
Какая характеристика НЕ присуща чешским купонам (купонным книжкам)?
3) предосталялись всем бесплатно
(Нет. Приватизационные купоны мог купить любой совершеннолетний гражданин за чисто символическую цену. Стоимость купонной книжки составляла примерно 25 % от средней месячной заработной платы).
Объяснение:
чешские купоны
1) были именными (Верно: в ней указаны фамилия, имя, адрес, личный номер)
2) не подлежали свободной купле-продаже (Верно: по закону купоны мог использовать только получивший их гражданин, а не человек, которому эти купоны могли были переданы или проданы. Соответственно, покупать купоны у другого лица не имело смысла.)
4) предосталялись только совершеннолетним гражданам ЧСФР, уплатившим государственную пошлину. (Верно: Каждый гражданин, достигший 18-летнего возраста, мог купить купонную книжку, содержащую несколько купонов на общую сумму в (или 1000 чеков инвестиционных "денег" с ограниченным сроком платежа, - внеся регистрационный взнос в размере чуть больше 1000 крон)