Початковий рівень (кожна правильна відповідь - 0, усього - З бали)
1. Оберіть рядок, у якому всі інструменти українські:
а) арфа, орган, волинка, там-там, челеста;
б) гітара, кастаньєти, балалайка, сямісен, цитра;
в) сопілка, сурма, трембіта, бандура, кобза.
2. Бароко - це:
а) фарба;
б) перлина неправильної форми;
в) назва міста.
3. Для живопису рококо характерні:
а розмах, грандіозність, пишність, контрасти;
б) замість яскравих фарб та контрастності – пастельні приглушені тони;
в) переважання книжкової мініатюри над стінними розписами.
4. Найяскравіші композитори класицизму - це:
а) Й. Гайдн, В. А. Моцарт, Л. ван Бетховен;
6) Й. С. Бах, Г. Ф. Гендель, Ф. Ліст;
в) Ф. Шопен, Й. С. Бах, В.А. Моцарт.
5. Хронологічні межі класицизму:
а) XIV- кінець XVI ст.;
б) V- XIV ст.;
в) XVII – початок XIX ст.
6. Іспанський живописець, один із завершувачів доби романтизму - це:
а) О. Домьє;
б) Г. Курбе;
в) Ф. Гойя.
Середній рівень (кожна правильна відповідь - усього - З бали)
7. Виконайте кожне із завдань (дайте стислу відповідь):
а) назвіть характерні ознаки класицизму як стилю мистецтва;
б) розкажіть про розвиток скульптури за доби рококо;
в) стисло схарактеризуйте творчість одного композитора-романтика.
Достатній рівень (кожна правильна відповідь – 1, усього - З бали)
8. Дайте розгорнуту відповідь на кожне запитання.
а) Що поєднує творчість Т. Шевченка та М. Лисенка? Відповідь обґрунтуйте.
б) Розкажіть про розвиток живопису II половини XIX – початку XX ст. Назвіть провідних майстрів, стисло схарактеризуйте їхню творчість.
Високий рівень (правильна відповідь – )
9. Схарактеризуйте реалістичний твір живопису, скульптури чи музичного мистецтва за планом:
А) автор твори;
б) характерні ознаки стилю, що відображено у цьому;
в) особисте враження;
г) назви інших тварин цього стилю, які вам сподобалися
Характерный пример христианских религиозных норм – это знаменитые 10 заповедей, которые Моисей получил от Бога на горе Синай. Ну, их все помнят, хотя бы самые главные из них: не убий, не кради, не прелюбодействуй. К ним же относятся запреты поминать имя бога всуе (то есть напрасно, часто), творить себе кумира и желать имущество ближнего своего.
Также ярким примером религиозных норм можно считать запрет на некоторые виды пищи. Например, у мусульман (и иудеев) это запрет на употребление свинины, поскольку свинья считается нечистым животным.
Что было бы с человечеством, если бы религии никогда не существовало?
Роман
Если отбросить все формы и взглянуть в суть, то, следуя Дюргейму и Моссу, можно понять, что религия - это общества поклоняться своему единству.
Мог ли этот не возникнуть? Мог бы, если бы человек по своему генезису не был существом социальным. Например, разумная жизнь произошла бы от воронов. Или каких других всеядных индивидуалистов.
Или, к примеру, не стало бы причины развития религии, то есть, не произошло бы семантической революции, в процессе которой обозначение палки оторвалось от самой палки и возникло абстрактное множество "палок", которое ещё можно было передать потомкам в качестве знания.
Характерный пример христианских религиозных норм – это знаменитые 10 заповедей, которые Моисей получил от Бога на горе Синай. Ну, их все помнят, хотя бы самые главные из них: не убий, не кради, не прелюбодействуй. К ним же относятся запреты поминать имя бога всуе (то есть напрасно, часто), творить себе кумира и желать имущество ближнего своего.
Также ярким примером религиозных норм можно считать запрет на некоторые виды пищи. Например, у мусульман (и иудеев) это запрет на употребление свинины, поскольку свинья считается нечистым животным.
Что было бы с человечеством, если бы религии никогда не существовало?
Роман
Если отбросить все формы и взглянуть в суть, то, следуя Дюргейму и Моссу, можно понять, что религия - это общества поклоняться своему единству.
Мог ли этот не возникнуть? Мог бы, если бы человек по своему генезису не был существом социальным. Например, разумная жизнь произошла бы от воронов. Или каких других всеядных индивидуалистов.
Или, к примеру, не стало бы причины развития религии, то есть, не произошло бы семантической революции, в процессе которой обозначение палки оторвалось от самой палки и возникло абстрактное множество "палок", которое ещё можно было передать потомкам в качестве знания.