Look at the essay again and follow the instructions. — Посмотрите на эссе еще раз и следуйте инструкциям. 1. For each of the underlined linkers, think of an alternative with the same meaning.
1. For each of the underlined linkers, think of an alternative with the same meaning. — Для каждого из подчеркнутых слов-связок подумайте об альтернативе с тем же значением.
2. Look at the adjectives in red. What effect do they have on the student’s arguments? — Посмотрите на прилагательные, выделенные красным. Какое влияние они оказывают на аргументы ученика?
3. Decide why the student uses a short statement at the very beginning of the essay. — Решите, почему ученик использует краткое предложение в самом начале эссе.
4. How many examples of the passive can you find? What effect does it have on the style of the essay? — Сколько примеров пассивного залога вы можете найти? Какое влияние он оказывает на стиль эссе?
2. Look at the adjectives in red. What effect do they have on the student’s arguments? — Посмотрите на прилагательные, выделенные красным. Какое влияние они оказывают на аргументы ученика?
3. Decide why the student uses a short statement at the very beginning of the essay. — Решите, почему ученик использует краткое предложение в самом начале эссе.
4. How many examples of the passive can you find? What effect does it have on the style of the essay? — Сколько примеров пассивного залога вы можете найти? Какое влияние он оказывает на стиль эссе?