цеехъан кавказских, 1834 исана нижер признанный имамом теократического пачалихъал— северо-кавказский имам, котором объединил горцев западного ва чечни. миллионер бахIарчи дагъистаналъул халкъазул северного кавказа .вас койсубулинского узденя кумыкского происхождения кузнеца денгав-магомеда ва ясалъул авар бека пир-будаха— баху-меседы.кIалдиб печаталъул французской шамилил додинго называли» пророком» ва сравнивали досул гIанасеб абд аль-кадиром. кIалдиб французском стихотворении, посвящённом шамилю дов нижехъе обращается силам тIабигIаталъул( ветрам, кубани, чёрному морю) ялъ, аллагь, узнаёт них плачевном положении края. гьебмехалъ дов берёт нилъерго чIимих хIатIица хъилдизеизе ва» бахинаби бахинабизеунеб буго против захватчиков», букIаниги тIад» соотношение цо аскIове анцIилаялда», гьадинаб силой щиб» эльбрус ва казбек сотрясаются маккал ккураб вершин» щвезегIан
Объяснение:
цеехъан кавказских, 1834 исана нижер признанный имамом теократического пачалихъал— северо-кавказский имам, котором объединил горцев западного ва чечни. миллионер бахIарчи дагъистаналъул халкъазул северного кавказа .вас койсубулинского узденя кумыкского происхождения кузнеца денгав-магомеда ва ясалъул авар бека пир-будаха— баху-меседы.кIалдиб печаталъул французской шамилил додинго называли» пророком» ва сравнивали досул гIанасеб абд аль-кадиром. кIалдиб французском стихотворении, посвящённом шамилю дов нижехъе обращается силам тIабигIаталъул( ветрам, кубани, чёрному морю) ялъ, аллагь, узнаёт них плачевном положении края. гьебмехалъ дов берёт нилъерго чIимих хIатIица хъилдизеизе ва» бахинаби бахинабизеунеб буго против захватчиков», букIаниги тIад» соотношение цо аскIове анцIилаялда», гьадинаб силой щиб» эльбрус ва казбек сотрясаются маккал ккураб вершин» щвезегIан
Объяснение: