Biz dunyoga kelar ekanmiz, bunda avval Alloh yaratadi, lekin dunyoga kelishimizda ona ulug' zot sababchi bo'ladi. Onamiz bizlarni voyaga yetkazadi, ulg'aytiradi, o'stiradi, o'zi yemay bizga beradi, o'zi kiymay bizga kiydiradi, har doim biz yani bolalari haqida o'ylaydi. Lekin afsuski hozirda yoshlar katta bo'lib onalarini qadrlamay qo'yishdi, ularga hurmat ko'rsatmay qo'ydilar. Ahir ona bu ulug' zotku, kimdur ona horlasa , kimdur onaga zor bo'lyapti. Payg'ambarimiz (s.a,v) ham ona haqida juda ko'p iliq so'zlarni aytganlar bir kuni bir odam ularning yonlariga kelib dedilar:
-Men kimni birinchi rozi qilishim kerak .
Payg'ambarimiz(s.a.v) javoban:
-Birinchi onangni rozi qil dedi.
So'ngra haligi odam yana so'radi:
-keyin kimni dedilar:
shunda Payg'ambarimiz:
onangni dedilar
Va u kishi yana kimni dedilar va u zot yana onangni rozi qil dedi, so'ngra otangni keyin qarindoshlaringni deb marhamat qildilar.
Bundan bilib olish mumkinki birinchi navbatta albatta ulug' zot onani rozi qilish kerak ekanligini. Onalar muqaddasdir. Biz buni qadriga yetishimiz kerak. Onalar ulug bo'lgan zotdir ularning umrlari barakali bo'lsin!
В данной ситуации проблема — испорченные отношения с подростком, как следствие прогуливание школы, поздние возвращения домой (не очень ясно, почему разладились отношения, так бы ответ развернулся), предположительно из-за «неполности же» семьи, отсутствия отца, что необходимо для примера.
Решение проблемы: 1) Спокойно поговорить с Сашей, спросить о тревожном, если ранее были ссоры — попросить прощания, главное — не начинать с нотаций;
2) Из услышанного же предложить посильную нанять репетитора, поговорить с учителем и т.д), дать понять подростку, что он не один
3) Объяснить, что в случае трудностей, конфликтов и проблем он, конечно, чувствует себя плохо, но прогуливать уроки и приходить поздно не надо
Альтернативный метод: воспитательные беседы и нотации (возможна агрессивная реакция)
Biz dunyoga kelar ekanmiz, bunda avval Alloh yaratadi, lekin dunyoga kelishimizda ona ulug' zot sababchi bo'ladi. Onamiz bizlarni voyaga yetkazadi, ulg'aytiradi, o'stiradi, o'zi yemay bizga beradi, o'zi kiymay bizga kiydiradi, har doim biz yani bolalari haqida o'ylaydi. Lekin afsuski hozirda yoshlar katta bo'lib onalarini qadrlamay qo'yishdi, ularga hurmat ko'rsatmay qo'ydilar. Ahir ona bu ulug' zotku, kimdur ona horlasa , kimdur onaga zor bo'lyapti. Payg'ambarimiz (s.a,v) ham ona haqida juda ko'p iliq so'zlarni aytganlar bir kuni bir odam ularning yonlariga kelib dedilar:
-Men kimni birinchi rozi qilishim kerak .
Payg'ambarimiz(s.a.v) javoban:
-Birinchi onangni rozi qil dedi.
So'ngra haligi odam yana so'radi:
-keyin kimni dedilar:
shunda Payg'ambarimiz:
onangni dedilar
Va u kishi yana kimni dedilar va u zot yana onangni rozi qil dedi, so'ngra otangni keyin qarindoshlaringni deb marhamat qildilar.
Bundan bilib olish mumkinki birinchi navbatta albatta ulug' zot onani rozi qilish kerak ekanligini. Onalar muqaddasdir. Biz buni qadriga yetishimiz kerak. Onalar ulug bo'lgan zotdir ularning umrlari barakali bo'lsin!
Объяснение:
Объяснение:
В данной ситуации проблема — испорченные отношения с подростком, как следствие прогуливание школы, поздние возвращения домой (не очень ясно, почему разладились отношения, так бы ответ развернулся), предположительно из-за «неполности же» семьи, отсутствия отца, что необходимо для примера.
Решение проблемы: 1) Спокойно поговорить с Сашей, спросить о тревожном, если ранее были ссоры — попросить прощания, главное — не начинать с нотаций;
2) Из услышанного же предложить посильную нанять репетитора, поговорить с учителем и т.д), дать понять подростку, что он не один
3) Объяснить, что в случае трудностей, конфликтов и проблем он, конечно, чувствует себя плохо, но прогуливать уроки и приходить поздно не надо
Альтернативный метод: воспитательные беседы и нотации (возможна агрессивная реакция)