Көрсө, үйдө болгон нерсенин баары баланын өсүүсүнө жана анын психикалык саламаттыгына таасирин тийгизет экен. Ата-эне менен бала ортосундагы мамиле эле жакшы болсо болду эмес. Aта-эненин үйдөгү бири-бири менен баарлашуусу, өз ара мамилеси дагы баланын жашоосунда чоң ролду ойнойт тура. Баланын жан дүйнө тынчтыгынан тартып, анын окуусундагы ийгилиги, келчектеги жүрүм-турумуна чейин ушундан көз каранды.
Үйдөгү майда-барат жаңжалдар бат-баттан кайталанып, ата-энесинин үндөрү катуу чыгып, жаңжалдашып турса, ата-эне бири-бири менен сүйлөшпөй калса, балада дагы маселе жарала баштайт.
Британия жана бир катар өлкөлөрдө көп жылдан бери өткөрүлүп келе жаткан иликтөөлөр ушундай тыянакка келет. Иликтөөдө балдардын жүрүм-туруму узак мезгил байкоого алынган. Үй-бүлөдөгү жаңжал учурунда алты айлык ымыркай кезинен эле баланын жүрөгүнүн согуусу өзгөрүп, стресс гормону болгон кортизолду иштеп чыгара баштаган.
У меня есть друг, его зовут (имя друга). Мы знакомы с раннего возраста. Мы вместе ходили в детский сад, а теперь учимся в одном классе (если учитесь в разных пропусти это предоожение)и посещаем секцию (любую секцию которую посещаете)
Каждый человек выглядит по-особенному. Вот и мой друг тоже. (имя друга)высокий и подтянутый. У него темные, короткие волосы. Нос прямой, заостренный. Брови широкие, а глаза (какого цвета глаза). Взгляд у (имя друга) серьезный. Но при этом добрая улыбка, а смех очень заразительный. В одежде (имя друга) предпочитает спортивный стиль, но в школу, конечно же, носит школьную форму.
очень дружелюбный и открытый человек. Вместе с ним всегда весело и интересно. Помимо тренировок, мы гуляем, играем, придумываем увлекательные занятия. Зимой, например, любим ходить на каток.
Бывает, конечно, что ссоримся, но это быстро проходит. Если мне нужна , (имя друга) всегда . Он настоящий друг.
Көрсө, үйдө болгон нерсенин баары баланын өсүүсүнө жана анын психикалык саламаттыгына таасирин тийгизет экен. Ата-эне менен бала ортосундагы мамиле эле жакшы болсо болду эмес. Aта-эненин үйдөгү бири-бири менен баарлашуусу, өз ара мамилеси дагы баланын жашоосунда чоң ролду ойнойт тура. Баланын жан дүйнө тынчтыгынан тартып, анын окуусундагы ийгилиги, келчектеги жүрүм-турумуна чейин ушундан көз каранды.
Үйдөгү майда-барат жаңжалдар бат-баттан кайталанып, ата-энесинин үндөрү катуу чыгып, жаңжалдашып турса, ата-эне бири-бири менен сүйлөшпөй калса, балада дагы маселе жарала баштайт.
Британия жана бир катар өлкөлөрдө көп жылдан бери өткөрүлүп келе жаткан иликтөөлөр ушундай тыянакка келет. Иликтөөдө балдардын жүрүм-туруму узак мезгил байкоого алынган. Үй-бүлөдөгү жаңжал учурунда алты айлык ымыркай кезинен эле баланын жүрөгүнүн согуусу өзгөрүп, стресс гормону болгон кортизолду иштеп чыгара баштаган.
У меня есть друг, его зовут (имя друга). Мы знакомы с раннего возраста. Мы вместе ходили в детский сад, а теперь учимся в одном классе (если учитесь в разных пропусти это предоожение)и посещаем секцию (любую секцию которую посещаете)
Каждый человек выглядит по-особенному. Вот и мой друг тоже. (имя друга)высокий и подтянутый. У него темные, короткие волосы. Нос прямой, заостренный. Брови широкие, а глаза (какого цвета глаза). Взгляд у (имя друга) серьезный. Но при этом добрая улыбка, а смех очень заразительный. В одежде (имя друга) предпочитает спортивный стиль, но в школу, конечно же, носит школьную форму.
очень дружелюбный и открытый человек. Вместе с ним всегда весело и интересно. Помимо тренировок, мы гуляем, играем, придумываем увлекательные занятия. Зимой, например, любим ходить на каток.
Бывает, конечно, что ссоримся, но это быстро проходит. Если мне нужна , (имя друга) всегда . Он настоящий друг.