2. Выберите сооружения стиля «модерн»: а) Успенская соборная церковь Почаевской лавры; б) Дворец Разумовского; в) Дом Полтавского земства; г) дом страхового общества «Днестр» во Львове.
Har bir ertak, hikoya yoki roman - badiy adabiyotga kiradi. Bularni faqat bitta odam yozadi, bitta muallif. Badiiy adabiyotga bo'lgan bir necha xususiyatlar: uslubiy mansublik, ekspresiv-stilistik va mantiqiy xususiyatlari va xususiyatlari jihatidan adabiy tilning lisoniy vositalarining kompozitsiyasi yoki to'plamining sintetik xususiyatiga xosdir. Ushbu uslubiy badiiy matnning lisoniy vositalariga folklorik nutqning (ya'ni adabiydan tashqari elementlarning) birliklari kiradi, masalan, okzionalizm, chet tilidagi qo'shimchalar (chet tilidagi so'zlar, tarjimasiz iboralar).
<Спросят: кто же из поэтов вполне осуществил идеал поэта? ответ самый простой: никто. Ещё не один ангел не сходил с неба играть перед людьми на лире… Но здесь главное не в достижении, а в стремлении достигнуть>. Именно неуёмное стремление приблизиться к недостижимой тайне самовитого Слова, желание достигнуть художественного совершенства и отличает одного из самых интересных авторов. Особенно ярко это качество проявляется в его попытках сонетов великого английского поэта и драматурга Уильяма Шекспира.
Badiy adabiyotga xos xususiyatlar.
Har bir ertak, hikoya yoki roman - badiy adabiyotga kiradi. Bularni faqat bitta odam yozadi, bitta muallif. Badiiy adabiyotga bo'lgan bir necha xususiyatlar: uslubiy mansublik, ekspresiv-stilistik va mantiqiy xususiyatlari va xususiyatlari jihatidan adabiy tilning lisoniy vositalarining kompozitsiyasi yoki to'plamining sintetik xususiyatiga xosdir. Ushbu uslubiy badiiy matnning lisoniy vositalariga folklorik nutqning (ya'ni adabiydan tashqari elementlarning) birliklari kiradi, masalan, okzionalizm, chet tilidagi qo'shimchalar (chet tilidagi so'zlar, tarjimasiz iboralar).
<Спросят: кто же из поэтов вполне осуществил идеал поэта? ответ самый простой: никто. Ещё не один ангел не сходил с неба играть перед людьми на лире… Но здесь главное не в достижении, а в стремлении достигнуть>. Именно неуёмное стремление приблизиться к недостижимой тайне самовитого Слова, желание достигнуть художественного совершенства и отличает одного из самых интересных авторов. Особенно ярко это качество проявляется в его попытках сонетов великого английского поэта и драматурга Уильяма Шекспира.