1. Проаналізуйте таку ситуацію: ви повертаєтеся ввечері зі школи. Дорогою вас перестрічає дорослий чоловік і вимагає віддати йому гроші й телефон. Опишіть можливі варіанти вашої поведінки в цій ситуації. Проаналізуйте кожен із цих варіантів щодо його наслідків. Зробіть висновки.
В детстве я хотел стать программистом.Всё это началось с 10 лет, мы были на уроке информатики и нам рассказали все плюсы этой профессии.Я был вдохновлен этим, и решил добиться этой цели.Многими трудами мне это стоило, на момент от 3-11 класса по информатике я учился на 5.Сдал все экзамены 4-5.И вот, я думал куда поступать, наткнулся я на университет прогромированния.Туда я и поступил.Спустя лет так 5 я уже представитель крупной компании по созданию игр, зарплата очень хорошая и я понимаю:"нужно добиватся своих целей, что бы стать тем кем ты хотел".
Farqi Ravish
1.mustaqil soʻz turkumlaridan biri
2.harakat va holatning belgisini
3.belgining belgisini bildiradi.
4.R.larning quyidagi maʼnoviy turlari mavjud: holat (tarz) R.lari (tez, sekin, piyoda kabi); oʻrin R.lari (uzoqda, yaqindan, pastda kabi); payt R. lari (hozir, kecha, bugun kabi); darajamiqdor R. lari (ancha, sal, kam kabi); maqsad R.lari (ataylab, joʻrttaga kabi); sabab R. lari (noiloj, ilojsiz, chorasizlikdan kabi). Payt, oʻrin va maqsad R.laridan boshqa barcha R.larni, eng umumiy xususiyatlariga koʻra, bir turga kiritish va ularni holat (tarz) R.lari deb atash mumkin
5.R.lar morfologik va sintaktik usullar bilan yasaladi
Farqi Ravishdosh
1. feʼlning ravishga xos vazifada qoʻllanish uchun maxsuslashgan shakli.
2.R. harakatning belgisini bildirib, uning biror xususiyatini koʻrsatadi.
3. R.lar harakatni ifodalovchi har qanday feʼl bilan qoʻllana oladi.
4.Uharakatning belgisini, jumladan, paytini, maqsadini, sababini bildirib, gapda hol boʻlib yoki ergash gapning kesimi vazifasida keladi.
5. quyidagi qoʻshimchalar yordamida yasaladi: — (i)b — oʻqib, koʻrib; — a, — y—kula-kula, yigʻlay-yigʻlay; — gach (—kach, — qach), —kelgach, tikkach, chiqqach; — gani (—kani, — qani) — koʻringani, toʻkkani, soqqani; — guncha (—kuncha, — quncha) — borguncha, choʻkkuncha, taqquncha kabi. R.ning boʻlishsiz shakli — may, — masdan qoʻshimchalari bilan yasaladi: oʻqib— oʻqimay, oʻqimasdan kabi
Óxshash jihat
1. harakatning belgisini bildirib, uning biror xususiyatini koʻrsatadi.