1. Ике кечкенә баланың үзара мөнәсәбәте турында сөйләгез, 2. Гариф нинди малай? Малайиыи характерыи ачыкларлык сый фатлар уйлагыз. 3. Малайлар үз әтиләрен ничек искә ала? 4. Кайсы малайиыи кайгысы зуррак? 5. Ике дус нинди фаҗигане булдырмый кала? 6. Гарифның әнисе иииди карар кабул итә? 7. Илгизнең шатлыгын күрсәткән юлларны сайлап укыгыз. Кар ни өчен җылынган? 8. «Бала күзләре ни сөйли?» дигән темага сөйләшү үткәрегез.
Учебно-методическое пособие предназначено для пре- подавателей физической культуры, студентов - бакалавров, а также инструкторов и тренеров.
Турӑшӑн ӗҫлесси.
Турӑ хӑватлӑ мар, тӳрӗлӗхре.
Турӑ кун парӗ, турӑ апат та парӗ.
Турра юратакансем нумай ырӑлӑх илӗҫ.
Турра шанакан хуйха ӳкмест.
Тӗнчере пурте пирӗн ӑспа мар, Турӑ сучӗпе пулса пырать.
Вӑл ӑна ятлать, Турӑ ӑна сыхлать.
Турӑ айӗнче ҫӳретӗн-Туррӑн ирӗкне ҫӳретӗн.
Турра мӗн кирлӗ, ҫавна тума юрӑхлӑ та.
Турӑ вӑйӗпе хӗрес хурать.
Объяснение:
Жить – Богу служить.
Бог не в силе, а в правде.
Даст Бог день, даст Бог и пищу.
Кто любит Бога, добра получит много.
Тот не унывает, кто на Бога уповает.
Всё в мире творится не нашим умом, а Божьим судом.
Он его бранит, а Бог его хранит.
Под Богом ходишь – Божью волю носишь.
Что Богу угодно, то и пригодно.
Бог по силе крест налагает.